Dan C
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll...
All fotboll är bra!Damfotboll är bättre, men dåligt, att se på än Fjollboll.
Ingen döende svan alls.
Särskilt när Sverige eller AIK vinner!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
All fotboll är bra!Damfotboll är bättre, men dåligt, att se på än Fjollboll.
Ingen döende svan alls.
Det var väl Uppsala som slog danskjävlorna, Angeldal gör målet och Björn agerar extra målvakt och räddar på mållinjen!Heja Sverige! Vi slog dansken!![]()
Vad fick du för matchfemman?Den här tråden har ju jag startat!? WTF!?![]()
Inlägget handlar om damfotboll, inte fjollboll!All fotboll är bra!
Särskilt när Sverige eller AIK vinner!![]()
Nej, det var Sverige som lirade, inte Sirius!Det var väl Uppsala som slog danskjävlorna, Angeldal gör målet och Björn agerar extra målvakt och räddar på mållinjen!
I Skellefteå?Kom igen nu AIK och visa var skåpet ska stå!![]()
no comment...I Skellefteå?
Du har aldrig reflekterat över att om du bara håller på Solna så kanske det går bättre?idag hejar vi alla på Öster!!
och Värnamo.
Vilket lag är det? Känner inte till dom?Du har aldrig reflekterat över att om du bara håller på Solna så kanske det går bättre?
2-0, tihiHeja Halmstad, 1-0![]()
Möter som Solnaluffers?Heja Halmstad, 1-0![]()
Nä, gör inte det, det är taskigt mot tjejerna!Nu ska jag glömma Allsvenskan ett tag, och heja på de svenska tjejerna i EM istället!
Jo, Sverige kan jag inte jinxa! tror jag inte iaf....Nä, gör inte det, det är taskigt mot tjejerna!
Det här är en (Fot)Fjollbollstråd, inte damfotboll.Nu ska jag glömma Allsvenskan ett tag, och heja på de svenska tjejerna i EM istället!
Fotboll som Fotboll, jag gör ingen skillnad!Det här är en (Fot)Fjollbollstråd, inte damfotboll.
Det har framgått tydligt att du inte har så bra kollFotboll som Fotboll, jag gör ingen skillnad!![]()
Nä, koll har jag inte, men jag gillar Fotboll ändå!Det har framgått tydligt att du inte har så bra koll![]()
Nä, koll har jag inte, men jag gillar Fotboll ändå!
Största sporten överlägset.
Vad är det för en lustigkurre som har satt ihop den där listan!!??Världens största sport Top 9
- Volleyboll – cirka 800 miljoner utövare
- Basket – cirka 450 miljoner utövare
- Pingis – Cirka 300 miljoner utövare
- Fotboll – Cirka 265 miljoner utövare
- Badminton – Cirka 220 miljoner utövare
- Tennis – cirka 87 miljoner utövare
- Baseball – cirka 65 miljoner utövare
- Gymnastik – cirka 30 miljoner utövare
- Golf – cirka 23,5 miljoner utövare
Det där är ju fakta. Det finns länder i Asien med väldigt stor befolkning som skiter fullständigt i fjollbollen men är väldigt aktiva inom volleyboll och pingis t.ex. Tror t.ex. aldrig jag sett en fjollbollsplan i Kina men massor av volleybollsplaner och pingisbord kryllar det av även på arbetsplatserna.Vad är det för en lustigkurre som har satt ihop den där listan!!??
Fotboll är ju bara på 4:e plats!
Märkligt...Det där är ju fakta. Det finns länder i Asien med väldigt stor befolkning som skiter fullständigt i fjollbollen men är väldigt aktiva inom volleyboll och pingis t.ex. Tror t.ex. aldrig jag sett en fjollbollsplan i Kina men massor av volleybollsplaner och pingisbord kryllar det av även på arbetsplatserna.
Volleyboll är ju roligare att både spela och titta på än fotboll. Kul att junisarna Hölting Nilsson/Andersson följer upp Åhman/Hellvigs succe i beachvolleyboll.Märkligt...
Volleyboll?? Det är ju ingen sport ens.
Eller, kanske det är, men dötrist...Som Korgboll, totalt ointressant.
Nej, inte för fem öre...Men smaken är ju som baken!Volleyboll är ju roligare att både spela och titta på än fotboll. Kul att junisarna Hölting Nilsson/Andersson följer upp Åhman/Hellvigs succe i beachvolleyboll.
Det finns en AIK volleybollklubb!Nej, inte för fem öre...Men smaken är ju som baken!
Du föredrar Volleyboll framför Fotboll!?
Mycket ska man höra innan öronen trillar av...![]()
Såg Hölting Nilsson/Anderssons sista gruppspelsmatch, 1/16, semi och final i helgens Elite 16 i Gstaad. Riktigt bra och underhållande spel. Har tidigare sett de och Åhman/Hellvig spela under beachveckan i Tylösand, samt när de tränat i beachhallen i Huddinge. Det är helt sjukt vilken spänst, smidighet och kraft de besitter.Du föredrar Volleyboll framför Fotboll!?
Jag skojar ju lite som vanligt, men Volleyboll har jag aldrig fastnat för.Såg Hölting Nilsson/Anderssons sista gruppspelsmatch, 1/16, semi och final i helgens Elite 16 i Gstaad. Riktigt bra och underhållande spel. Har tidigare sett de och Åhman/Hellvig spela under beachveckan i Tylösand, samt när de tränat i beachhallen i Huddinge. Det är helt sjukt vilken spänst, smidighet och kraft de besitter.
Såg även någon fotbollsmatch i helgen, men det är ganska segt i förhållande till volleybollen.
Håller med om att Solna AIK är ett skämtJag skojar ju lite som vanligt.
Det kanske kan vara ngt för dig?Jag skojar ju lite som vanligt, men Volleyboll har jag aldrig fastnat för.
Jag tror att Drill kan vara din grej, påminner lite om fjollboll.Jag håller mig till rytmisk sportgymnastik.
Och Fotboll.![]()