Dan C
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll...
Vi vann! Men bara med 7-0...Match mot Hudiksvalls FF nu.
Undrar om vi kan lyckas vinna den?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vi vann! Men bara med 7-0...Match mot Hudiksvalls FF nu.
Undrar om vi kan lyckas vinna den?
Sopor!Vi vann! Men bara med 7-0...
Bra jobbat av FBK!
Det blev ju bara 0-6.
Ingen aning.Hur gick det för Solna AIK idag?
Äkta fjollbollUnderbart!
Vi kör över storlaget Degerfors och vinner med 1-0!![]()
Nja, men vid vinst så ligger de bra till!Är det ikväll som Mjällby säkrar SM-guldet?
Östers IF är en fin gammal förening. 4 SM guld, det är ju 3 mer än Bajen!Ryssland?![]()
Alla Växjöbor är iaf fjolliga, helt korrektJust Öster-Solna AIK måste ju vara fjollbollsmatchernas fjollbollmatch. Fjolliga Växjöbor mot fjollaget nr.1!
Vad är du så avundsjuk på?Just Öster-Solna AIK måste ju vara fjollbollsmatchernas fjollbollmatch. Fjolliga Växjöbor mot fjollaget nr.1!
Precis så.Vilket lag spelar Isak i ikväll när Newcastle möter Liverpool?
Troligtvis ingetdera.
Låt nu ts bestämma över sin rubrik, lill-Stalin.För övrigt anser jag å det bestämdaste att trådrubriken ska ändras till fotboll!!
fjollboll? vad är det??
ts måste ju ha blivit mutad av några!Låt nu ts bestämma över sin rubrik, lill-Stalin.
2?ts måste ju ha blivit mutad av några!
Undrar vilka 2 det kan vara?
Stopp och belägg! Solna är faktisk ingen nation.Solnas nationalsport?
Det är ju enkelt att starta en ny tråd med rätt namn och länka till denna tråd i första inlägget.För övrigt anser jag å det bestämdaste att trådrubriken ska ändras till fotboll!!
fjollboll? vad är det??
Förvisso...men inte lika kul...Det är ju enkelt att starta en ny tråd med rätt namn och länka till denna tråd i första inlägget.
Kommunalsport låter som något för ett fackförbund!Solnas kommunalsport då. Med säte på jordgubbsvallen.
Vad gäller trådar man på något sätt bryr sig om är det faktiskt inte så dumt att vara TS då man "äger" trådtiteln och dessutom i den kan hänvisa till första inlägget i tråden där man kan beskriva syftet med tråden.Förvisso...men inte lika kul...
Ja! @GoranS verkar vara en synnerligen rekorderlig person, till skillnad från....hmmm....vissa andra....Jag föreslår att neutrala diplomatiska @GoranS tar över hockey samt fotbollstråden då @Manurhin2 tenderar att missbruka hans makt, vissa diktator/härskar tendenser.@GoranS är förhoppningsvis svårare att muta än @Skogling
![]()
![]()
Nej tack. Det är inte trådar jag bryr mig om utan trådar jag tramsar i så jag vill inte ta något ansvar där.Jag föreslår att neutrala diplomatiska @GoranS tar över hockey samt fotbollstråden då @Manurhin2 tenderar att missbruka hans makt, vissa diktator/härskar tendenser.@GoranS är förhoppningsvis svårare att muta än @Skogling
![]()
![]()
Vems makt?Jag föreslår att neutrala diplomatiska @GoranS tar över hockey samt fotbollstråden då @Manurhin2 tenderar att missbruka hans makt, vissa diktator/härskar tendenser.@GoranS är förhoppningsvis svårare att muta än @Skogling
![]()
![]()
Kanske Hans?Vems makt?
Tänkte skapa en "Tour de France, 2027"-tråd som jag kan byta namn och inriktning på om knappt två år. Det kan bli en riktig tramstråd.Nej tack. Det är inte trådar jag bryr mig om utan trådar jag tramsar i så jag vill inte ta något ansvar där.
Otaktiskt att skriva om att du funderar på det ...Tänkte skapa en "Tour de France, 2027"-tråd som jag kan byta namn och inriktning på om knappt två år. Det kan bli en riktig tramstråd.