[ot] Fjollboll...

[ot] Fjollboll...
Att man torskar fotbollsmatcher är väl en sak men Sverige spelar inte bra, 4 torskar och en oavgjord av 5 möjliga och detta är inte mot stornationer. Man fortsätter pratar om hur man går vidare? Rätt skrattretande när man är usel.

Jag brukar gå när GIF Sundsvall har gratis match en gång per år kvalitén är väl ungefär desamma i svenska landslaget.

[ot] Fjollboll...
En fladdrig slips går att byta ut. Mjällby…förlåt Como-grabben får ta över.

Värre med den stolta försvarspelstraditionen. Nu tittar man mest på, inte ska väl jag. Gillar Hien i Atalanta men där står man på transferlistan om man viker sig i närkamperna såhär. Det känns som ingen går på max, när det gäller.

Riktigt trist.

[ot] Fjollboll...
Lite förvånad över att ingen tagit upp den svenska succén. Fördubblad poängskörd trodde jag skulle innebära klackarna i taket i tråden.

Senast ändrad:
[ot] Fjollboll...
Heja blå-gult!

1763643734036.webp

[ot] Fjollboll...
Men om du firar nu och de går vidare så kan du ju fria då med. D.v.s. två tillfällen att fira.

Om du låter bli och fira nu och de blir utslagna, då har du ju inget tillfälle att fira.

Så, ingen anledning att inte slå klackarna i taket redan nu.
Nä, så funkar det inte...
Man firar aldrig i förväg!

[ot] Fjollboll...
Några spaningar...

Norrköping har det tungt...0-3 mot ÖIS i kvalet till Allsvenskan.
Jag älskar Nottingham Forest, 3-0 mot Liverpöööl! (y) :love:
Hammarby TFF kan gå upp i SuperEttan idag, är det OK egentligen? :unsure:

[ot] Fjollboll...
Kul att NORRBY gick upp i Superettan idag genom att slå Utsikten i andra playoff-matchen idag. Det var faktiskt riktigt spännande i slutet. Utsikten hade för övrigt en klack på 4 supportrar på hemmaplan. 😅

[ot] Fjollboll...
Kul att NORRBY gick upp i Superettan idag genom att slå Utsikten i andra playoff-matchen idag. Det var faktiskt riktigt spännande i slutet. Utsikten hade för övrigt en klack på 4 supportrar på hemmaplan. 😅
När spelades det ett Derby senast mellan Elfsborg och Norrby?

Senast ändrad:
[ot] Fjollboll...
På dåvarande Ryavallen! Med löparbanor runt planen och såna där öststatsmässiga halvcirkelformade ståplatsläktare utan tak runt löparbanorna. :love:

[ot] Fjollboll...
Jag kommer ihåg Ryavallen! Ligger den kvar precis nästgårds med Borås Arena?
Ja den ligger kvar precis intill, men används mest för friidrott numera tror jag.

Mitt främsta minne därifrån är den allsvenska återkomsten 97 när vi slog Blåvitt (som ju var ett oerhört storlag på den tiden) med 3-0 inför 16000 på läktarna. 🙂

[ot] Fjollboll...
Största fjollan får fjollbehandling.

Tillbaka
Topp