Dan C
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll...
Nää...Lär du dej aldrig?![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nää...Lär du dej aldrig?![]()
Fast egentligen är det ju rätt bra...HUR kan Malmö vara så här dåliga? Hur är det möjligt att gå från dominanter till strykpojke på två säsonger??![]()
Absolut, jag klagar inte, är bara förvånad.Fast egentligen är det ju rätt bra...
Ingen gillar väl MFF sådär värst mycket?![]()
Jag också, ärligt talat.Absolut, jag klagar inte, är bara förvånad.![]()
6 gula kort och få till 1-1 mot gurkstan.AIK leder!![]()
Går på Skansen hoppas jag? Jag orkar fan inte med om tåget hem fr jobbet är fullt av apor imorrn.Djurgården-Sirius i morgon blir spännande. Känns som en ganska viktig match för hur tabellen ska se ut inför sommaruppehållet om ett par veckor.
Ingen bra säsong förra året. Blev inte lättare nu med Robin Olsen, Pontus Jansson, Anders Christiansen och Taha Ali skadade, Johan Dahlin sjuk och Otto Rosengren avstängd. Rena hönsgården över hela plan. Vet inte vad som krävs för att skapa stabilitet i nuläget. Kanske borde köpa Elliott Stroud under sommarfönstret. Om han nu inte är långtidsskadad.HUR kan Malmö vara så här dåliga? Hur är det möjligt att gå från dominanter till strykpojke på två säsonger??![]()