Dan C
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll...
Nää...Lär du dej aldrig?![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nää...Lär du dej aldrig?![]()
Fast egentligen är det ju rätt bra...HUR kan Malmö vara så här dåliga? Hur är det möjligt att gå från dominanter till strykpojke på två säsonger??![]()
Absolut, jag klagar inte, är bara förvånad.Fast egentligen är det ju rätt bra...
Ingen gillar väl MFF sådär värst mycket?![]()
Jag också, ärligt talat.Absolut, jag klagar inte, är bara förvånad.![]()
6 gula kort och få till 1-1 mot gurkstan.AIK leder!![]()
Går på Skansen hoppas jag? Jag orkar fan inte med om tåget hem fr jobbet är fullt av apor imorrn.Djurgården-Sirius i morgon blir spännande. Känns som en ganska viktig match för hur tabellen ska se ut inför sommaruppehållet om ett par veckor.
Ingen bra säsong förra året. Blev inte lättare nu med Robin Olsen, Pontus Jansson, Anders Christiansen och Taha Ali skadade, Johan Dahlin sjuk och Otto Rosengren avstängd. Rena hönsgården över hela plan. Vet inte vad som krävs för att skapa stabilitet i nuläget. Kanske borde köpa Elliott Stroud under sommarfönstret. Om han nu inte är långtidsskadad.HUR kan Malmö vara så här dåliga? Hur är det möjligt att gå från dominanter till strykpojke på två säsonger??![]()
Är mitt uppe i en budgivning så snart är vi förhoppningsvis inte mot varandra utan väldigt med varandra istället
Är mitt uppe i en budgivning så snart är vi förhoppningsvis inte mot varandra utan väldigt med varandra istället![]()
Jag tror att han tänker börja hålla på Gnaget
Ska du börja hålla på Sirius![]()
Nej nej nej, AIK vann enkelt med 2-1mot Piteå ju!6 gula kort och få till 1-1 mot gurkstan.
Bra jobbat, måste känns bra nu.
Räkna även in mej!Jag kan sätta bägge mina njurar på att varken @Fd Paco eller Jag någonsin kommer att hålla på gnaget![]()
Jasså? Är du helt säker?Räkna även in mej!
Kul att du har sett ljuset! DIF-Dan!!Heja Djurgårn!
1-0![]()
Nu är det 1-1.Kul att du har sett ljuset! DIF-Dan!!
Betyder det att du håller på Glenn?Stoppa pressarna!
IFK Änglarna LEDER!!!
Nu är det 1-2....Nu är det 1-1.
Nja, det kan man ju aldrig göra, men jag sympatiserar med dom som har det svårt...Betyder det att du håller på Glenn?
Jösses! 2-0 Blowit!Stoppa pressarna!
IFK Änglarna LEDER!!!
Nu är det 1-2....
Glennarna eldar på läktaren.Men, alltså, vad är det för fel på Göteborgare??
Avbrott IGEN!!
Vad har du för lag?Nja, det kan man ju aldrig göra, men jag sympatiserar med dom som har det svårt...
Jag har ju egen erfarenhet...från mitt lag.![]()
Gissa!Vad har du för lag?
Om du menar gnaget så visste jag inte att det var ditt.
Mitt lag! Alltid!Om du menar gnaget så visste jag inte att det var ditt.
Utklädda Stockholmare med rått-tatueringar!Men, alltså, vad är det för fel på Göteborgare??
Avbrott IGEN!!