Dan C
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll...
Bra! Vi behöver allt stöd vi kan få!Jag kommer att hålla stenhårt på AIK i den matchen. För att jinx-hämnas på DanC.![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bra! Vi behöver allt stöd vi kan få!Jag kommer att hålla stenhårt på AIK i den matchen. För att jinx-hämnas på DanC.![]()
Såg det häromdagen, helt underbart namn! 14-14 i målskillnad hade de väl också?Klubbchefen i Norrby IF heter tydligen Kryssman.
Efter 7 raka Kryss, vann de helt plötsligt senast!?!?
Undrar om han var besviken då...
Toppen!
Visste att det fanns något gott i dig.Toppen!
Jag lyckades också få in en slant bärandes den finaste tröjan på jobbet idag!
Såna såg jag många på jobbet idag...uuurrk....Men det får man ta, det var ju för en god sak!Visste att det fanns något gott i dig.
Visa bilaga 833197
Klokt!ÖIS-Elfsborg ikväll.
Jag håller på....dom som vinner!![]()
Ja, det var en synnerligen konstigt dömd straff.Såg det häromdagen, helt underbart namn! 14-14 i målskillnad hade de väl också?
Förresten, apropå att damspelare inte skulle kunna vara fjolliga:
Straff för att hon fick bollen i huvudet?![]()
Trevligt att du kallar mig din absolut bästa polare.Min absolut bästa polare är från Borås och håller på Elfsborg.
Så jag har ju liiiite sympatier för dom också.
Men tyvärr så HATAR han AIK!
Världen är orättvis....![]()
Fjolligt!Elfsborg 2-0!
Jasså?Fjolligt!
Fjolligt!Hmmm, 2-2 nu...
Hmmm, vi får nog ta ett allvarligt samtal snart...Fjolligt!
Balett-träff?Hmmm, vi får nog ta ett allvarligt samtal snart...
Bättre med Basket-träff, DET är riktigt fjolligt det.Balett-träff?
Du och jag kan träffas i en grusgrop om du vill men som jag förstått så dansar du hellre balett(fjollboll)Bättre med Basket-träff, DET är riktigt fjolligt det.
Nä, det var du som nämde Ballet!Du och jag kan träffas i en grusgrop om du vill men som jag förstått så dansar du hellre balett(fjollboll)![]()