[ot] Fjollboll!

[ot] Fjollboll!
Djurgården håller på att vinna borta mot Häcken, bra där!

Lätt att missa med alla VM-matcher, Tour de France och grejer som håller på nuförtiden.

Om en stund får vi hoppas att Spanien besegrar Portugal. Men framförallt att Fusk-USA förlorar i natt!

[ot] Fjollboll!
Jag såg en presskonferens med Trump för en stund sedan. Då förklarade han sammanfattningsvis att:
A) Han är mycket, mycket kunnig inom sport.
B) Att rött kort innebär utvisning är en sak, men det är DJUPT orättvist att man ska bli avstängd även kommande matcher. It makes no sense.
C) Det är SÄRSKILT orättvist om det drabbar lagets bästa spelare.
D) Domaren var suspekt.
E) Han ringde en HÖGT RESPEKTERAD person inom FIFA för att ordna det här, och den personen är nu ännu mer högt respekterad.

Helt korrekt agerande således. (y)
Ett genomkorrupt rövarsle ringer ett annat. Inte konstigt att de lyckas få till en ”deal”. 🤮

[ot] Fjollboll!
Screenshot_20260706_212239_Samsung Browser.webp

[ot] Fjollboll!
Jag såg en presskonferens med Trump för en stund sedan. Då förklarade han sammanfattningsvis att:
A) Han är mycket, mycket kunnig inom sport.
B) Att rött kort innebär utvisning är en sak, men det är DJUPT orättvist att man ska bli avstängd även kommande matcher. It makes no sense.
C) Det är SÄRSKILT orättvist om det drabbar lagets bästa spelare.
D) Domaren var suspekt.
E) Han ringde en HÖGT RESPEKTERAD person inom FIFA för att ordna det här, och den personen är nu ännu mer högt respekterad.

Helt korrekt agerande således. (y)
Korruptionen försöker man inte ens dölja längre.
Avgå Infantino!
Om USAs herrlag ska kunna behålla några fans och trovärdighet måste dom ju bänka honom hela matchen.

[ot] Fjollboll!
Jag tror iofs inte att FIFA önskade att Trump gick ut helt öppet och berättade hur det var. De hade nog velat sköta det diskret under bordet. Men för Trump var det här inget konstigt alls, snarare något att skryta om. 😅

[ot] Fjollboll!
Jag tror iofs inte att FIFA önskade att Trump gick ut helt öppet och berättade hur det var. De hade nog velat sköta det diskret under bordet. Men för Trump var det här inget konstigt alls, snarare något att skryta om. 😅
Fattar inte Infantilo & co att Trump är en glappkäft så länge det inte är saker som är uppenbart skadliga för honom är de inte bara korrupta utan även korkade.

Tillbaka
Topp