Fjärdebrunn
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll!
3 baljor innan paus får man kalla stabilt.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mjällby lider inte av derbyspöken.Nu får Djurgården ta och göra en Mjällby och vända till 4-3.![]()
Hade inte du atmosfäriska störningar?3-0 mot lillebror!
Nja, eventuellt sa ju prognosen!Hade inte du atmosfäriska störningar?![]()
Jag lyckades iaf liveoddsa mig till en dryg femhundring i vinst om AIK vinner. Vad kan man köpa för 583 kr som tröst för den här skiten?![]()
Snart ordnar det sig och ni står som slutsegrare.Nu är vi 3:a i tabellen!![]()
Den här åldrades inte bra.Utom på Djurgårn!
Den här åldrades inte bra.
Ja sprida hat är väl bara det ni klarar av en dag som detta. Rakt igenom uselt spel av DIF idag, såväl defensivt som offensivt. Ordentlig torsk mot ett förstärkt P19 är rent uselt.
Det är väl bara du som på allvar bryr dig om svensk fjollboll?Bajen vann ju stort igår!
Det missade jag, men det är väl ingen som bryr sig om det laget ändå?
Förutom jag då uppenbarligen!![]()
Nja, det där kan man nog diskutera...Håll dig till ämnet, fjollboll är fotboll.
DET håller jag med om!Du förväxlar nog det med volleyboll. Sporten där de måste ha ett nät mellan lagen för att våga spela.
Med tanke på hur mkt du skriver om fotboll och hur lite du skriver om basket i tråden är det, givetvtråftiteln, rätt uppenbart att inte ens du är okunnig om att fjollboll är fotboll.Nja, det där kan man nog diskutera...
De flesta anser väl att det är basket som är fjollboll?
Förvisso, men tråden har ju fel rubrik.Med tanke på hur mkt du skriver om fotboll och hur lite du skriver om basket i tråden är det, givetvtråftiteln, rätt uppenbart att inte ens du är okunnig om att fjollboll är fotboll.
I Fotboll håller jag på Carlstad CrusadersFörvisso, men tråden har ju fel rubrik.
Vi snackar ju fotboll här.
Djurgårn? Dom fick ju storstryk igår!I Fotboll håller jag på Carlstad Crusaders
I Fjollboll håller jag på Djurgården
I fjollboll!Djurgårn? Dom fick ju storstryk igår!
De fick ju 3 mål i baken, minns ett lag som i helgen ställde in skorna i andra halvlek och tappade en ledning med 3-0 till en förlust med 3-4.I fjollboll!
Ja, det tyckte jag var jätteroligt! Att det laget kan leda helt överlägset säger ju hur otroligt pinsamt låg nivå det är på svensk fjollboll. Tänk att folk betalar för att titta på eländet, helt otroligtDe fick ju 3 mål i baken, minns ett lag som i helgen ställde in skorna i andra halvlek och tappade en ledning med 3-0 till en förlust med 3-4.