Dan C
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll!
Hmmm, det där är troligen basketspelare...Nej, det är fjollbollsspelarna som är fjolliga!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm, det där är troligen basketspelare...Nej, det är fjollbollsspelarna som är fjolliga!
Oj, om du tror att det där är basket förstår jag att du tycker basket är fjolligt. Kan upplysa om att det inte är basket utan fjollboll!Hmmm, det där är troligen basketspelare...
Men jag fick tipset här att tillverka en foliehatt för att undvika sådana störningar.Elfsborg-Degerfors i morgon. Man får lite dåliga vibbar av det motståndet, när Elfsborg häromåret skulle bärga hem guldet i näst sista omgången genom att ta 3 enkla poäng mot bottenlaget Degerfors på hemmaplan.
Risk för stora atmosfäriska störningar här med andra ord, liksom prognosen är i Solna på söndag...
Men Basket är ju bra fjolligt?Oj, om du tror att det där är basket förstår jag att du tycker basket är fjolligt. Kan upplysa om att det inte är basket utan fjollboll!
Skönt att få det utrett att fjollboll är där spelarna springer runt på en gräsmatta och slänger sig och försöker få domaren att tro att någon annan orsakat fallet trots att ingen annan är nära spelaren ifråga!Men Basket är ju bra fjolligt.![]()
Nja, nu beskriver du ju Basket, fast du har fel om underlaget.Skönt att få det utrett att fjollboll är där spelarna springer runt på en gräsmatta och slänger sig och försöker få domaren att tro att någon annan orsakat fallet trots att ingen annan är nära spelaren ifråga!
Precis när man trodde polletten trillat ner studsar den på kanten och sprätter iväg och landar på helt galen plats.Nja, nu beskriver du ju Basket, fast du har fel om underlaget.
Kan vi enas om att vi aldrig kommer att bli överens i frågan?Precis när man trodde polletten trillat ner studsar den på kanten och sprätter iväg och landar på helt galen plats.
Skam den som ger sig - Rom byggdes inte på en dag!Kan vi enas om att vi aldrig kommer att bli överens i frågan?![]()
Det tror jag också! Kan se dig framför mig sitta i Solna iklädd en foliehatt och hoppas på att AIK vinner SM-guld, det är passande på något sätt!Men jag fick tipset här att tillverka en foliehatt för att undvika sådana störningar.
Tror att en sån hatt skulle passa mig perfekt!
Sitt lag håller man på för alltid.Även om DanC verkar gammal som gatan måste han väl ha nån slags inlärningskapacitet kvar?
Jag är f.ö. intresserad av att få veta hur det har kunnat gå så snett att en växjöbo blivit Solna aik:are? Det naturliga hade ju varit Öster, på forntiden som DanC kommer ifrån var ju det ett storlag…
Fick inte just Öster ett avgörande mål bortdömt mot AIK i SM-slutspelet 1992? Har för mig att det finns tvivel kring det där, likt Englands första mål mot Västtyskland 66. Så det borde finnas mycket bitterhet kring det i Växjö vilket gör hans val av lag ännu märkligare...Även om DanC verkar gammal som gatan måste han väl ha nån slags inlärningskapacitet kvar?
Jag är f.ö. intresserad av att få veta hur det har kunnat gå så snett att en växjöbo blivit Solna aik:are? Det naturliga hade ju varit Öster, på forntiden som DanC kommer ifrån var ju det ett storlag…
Så du är inflyttad växjöbo, precis som jag är inflyttad Uppsalabo?Sitt lag håller man på för alltid.
Det har inget med ev. ålder att göra.
Och jag har hört att det tom. finns Uppsalabor som håller på Brunäs!?!?!?
Vem vet?Så du är inflyttad växjöbo, precis som jag är inflyttad Uppsalabo?
Kanske hade DanC mutat domaren? Du kanske är nåt på spåren nu som får honom landsförvisad fr Växjö för all framtid? Landsförvisad till Solna, stackars sateFick inte just Öster ett avgörande mål bortdömt mot AIK i SM-slutspelet 1992? Har för mig att det finns tvivel kring det där, likt Englands första mål mot Västtyskland 66. Så det borde finnas mycket bitterhet kring det i Växjö vilket gör hans val av lag ännu märkligare...![]()
Stämmer bra det!Fick inte just Öster ett avgörande mål bortdömt mot AIK i SM-slutspelet 1992? Har för mig att det finns tvivel kring det där, likt Englands första mål mot Västtyskland 66. Så det borde finnas mycket bitterhet kring det i Växjö vilket gör hans val av lag ännu märkligare...![]()
Du borde veta! Eller är du senil också?Vem vet?
Vet du?Du borde veta! Eller är du senil också?
Ja, där spökade nerverna rejält för Elfsborg, det var ju upplagt för guld!Elfsborg-Degerfors i morgon. Man får lite dåliga vibbar av det motståndet, när Elfsborg häromåret skulle bärga hem guldet i näst sista omgången genom att ta 3 enkla poäng mot bottenlaget Degerfors på hemmaplan.
Risk för stora atmosfäriska störningar här med andra ord, liksom prognosen är i Solna på söndag...