Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, vi hoppas Svenska Mästarna vinner sina hängmatcher.Idag tycker jag att Svenska Mästarna ska vinna!
Jag tror faktiskt att de gör det. Djurgården är rätt ojämna. För ett tag sedan när serien vände så utklassade de Västerås med 6-0, sedan veckan därpå så förlorade de mot samma lag (eller om det ev blev oavgjort). Känner på mig att det blir likadant nu, först utklassning och sedan platt fall.Idag tycker jag att Svenska Mästarna ska vinna!
Skandal! Dommarn var köpt!!Djurgården nu på 3:e plats bara 1p bakom Bajen! Åh vad DIF-Danne ska bli glad!!![]()
Usch....Hemska tanke....Helgens mest spännande match är helt oväntat Västerås-Sirius. Om guldfrossan bitit sig fast på riktigt hos Sirius så tror jag f-n att Djurgården seglar upp som guldfavoriter.![]()
Vilket lag som helst får gärna vinna allsvenskan förutom tråk/mask Sirius. Ja, förutom Solna då...Lite pest eller kolera gällande råttorna o maskarnaUsch....Hemska tanke....
Vilket lag är Solna?Vilket lag som helst får gärna vinna allsvenskan förutom tråk/mask Sirius. Ja, förutom Solna då...Lite pest eller kolera gällande råttorna o maskarna![]()
Kallas väl även ajk eller nåt bland den där svarta arme'n som alltid skämmer ut sej.Vilket lag är Solna?
ajk? nu vet jag ännu mindre vilket lag som avses?Kallas väl även ajk eller nåt bland den där svarta arme'n som alltid skämmer ut sej.
Allmänna Idiotiska Klubben från Solna, nu då ?ajk? nu vet jag ännu mindre vilket lag som avses?
Aha!
Hmmmm......Ingen aning faktiskt...finns det en så´n?Allmänna Idiotiska Klubben från Solna, nu då ?![]()
Åh fy f-n. Vilket jäkla ruttet lag.
Ska man verkligen kalla det lag? Är det inte bara nåt odefinierbart ”det”?Åh fy f-n. Vilket jäkla ruttet lag.![]()
Ja, din avatar är dess klubbmärke!Hmmmm......Ingen aning faktiskt...finns det en så´n?