Dan C
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll!
AIK, INTE Bajen!!!Tack, det var skönt. Nu håller vi oss kvar i toppen.
Forza bajen!!!
Bajens 3-0 seger var ostabil...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
AIK, INTE Bajen!!!Tack, det var skönt. Nu håller vi oss kvar i toppen.
Forza bajen!!!
Fast det där är ju inte AIK.Vad Älvsjö AIK med 3-0 idag?
![]()
Älvsjö AIK FF
www.alvsjoaik.se
Hur är det med läsförmågan - Älvsjö AIK FF?Fast det där är ju inte AIK.
Bra tack!Hur är det med läsförmågan - Älvsjö AIK FF?
Ok, lite oklart vad det är för lag du menar då. Finns ju en massa lag som har AIK i namnet, men inget vad jag vet som bara heter AIK.Bra tack!
Precis, det där är ju Älvsjö AIK FF.
INTE AIK!
Det finns ett som bara heter AIK.Ok, lite oklart vad det är för lag du menar då. Finns ju en massa lag som har AIK i namnet, men inget vad jag vet som bara heter AIK.
Suck....Finns ju ett lag som heter AIK Fotboll, men med tanke på att du verkar väldigt förtjust i laget du kallar AIK vore det ju konstigt om du inte visste att laget heter AIK Fotboll, så det måste vara något annat lag du menar.
Nu får farbror läsa lite noggrannare, "Allmänna Idrottsklubben Fotbollförening står det faktiskt (ofta förkortat AIK Fotboll)".Det är AIK, det står ju i din lista.
Det syns inte här på min dator.Nu får farbror läsa lite noggrannare, "Allmänna Idrottsklubben Fotbollförening står det faktiskt (ofta förkortat AIK Fotboll)".
Du är verkligen otursförföljd - atmosfäriska störningar allt som oftast och nu datorhaveri.Det syns inte här på min dator.![]()