[OT] Funktionskläder för barn på nätet?

abuselma

Medlem
Jag brukar handla allehanda prylar på nätet från tyskland eller england. dock har jag insett att barnen har ännu större budget än jag, bla nya goretexkängor varenda år! Har ni tips på någon butik som säljer funktionskläder på nätet billigt?

Om du med funktionskläder menar bra underställ och strumpor kan jag rekommendera www.ullmax.com. Bra kläder till riktigt bra priser.
Deras sortement säljs genom lokala idrottsföreningar. Köper du så stödjer du dessutom idrottsföreningen du handlar av.

Stadium har vattentäta plagg som är prisvärda med 20.000 vattenpelare. Även ullstrumpor, ull underställ från HH & Everest.

gneis såg ju riktigt bra ut och informativ hemsida! dock var det ganska utplockat jag är väl försent ute. ska bevaka dem till nästa höst.

Ang Gneis: Kanongrejor! Enda problemet är väl att så många andra också tycker det...Många varor och storlekar tog slut redan under våren... Lämna ditt mail så får du info när nya saker är på ingång. Och dom skickar inte många mail, i år kanske jag fått 4-5 st...

Tillbaka
Topp