Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tomcaten sa:Tror folk att man inte får framföra sin bil på en gågata?
Jag undrar för jag har mött rätt många märkligt, sura människor på Skånegatan när jag glidit förbi där i Mercan.
Nja. Du får väl bara köra där om du har ärende till fastigheterna. Genomfart förbjuden.tomcaten sa:Tror folk att man inte får framföra sin bil på en gågata?
Jag undrar för jag har mött rätt många märkligt, sura människor på Skånegatan när jag glidit förbi där i Mercan.
Tycker inte du ska köra alls förrän du är säker på att du nyktrat till!tomcaten sa:Tror folk att man inte får framföra sin bil på en gågata?
Nässjö ligger väl inte i Skåne? Valfri gata i Skåne är rimligen en skånegata. Eller specifikt Skånegatan i Limhamn, kan det bli mer skånigt än så?NickPick sa:Skånegatan i Nässjö?
Alltså 16,77 km/h https://www.iaaf.org/records/toplis...regionType=world&page=1&bestResultsOnly=falsetomcaten sa:Du får inte köra fordonet med högre hastighet än gångfart
Sixten Fors sa:Nässjö ligger väl inte i Skåne? Valfri gata i Skåne är rimligen en skånegata. Eller specifikt Skånegatan i Limhamn, kan det bli mer skånigt än så?NickPick sa:Skånegatan i Nässjö?
Fint ställe. Väldigt billigt och bra.Miss Lycka 2.0 sa:Annars är väl Skånegatans B&B i Göteborg mest känt?
På? Helt otroligt, tror skåningarna att Limhamn e n ö lr? I Limhamn. På Öland. På Gotland.jonte987 sa:Po (På) Limhamn, inte i.Sixten Fors sa:Nässjö ligger väl inte i Skåne? Valfri gata i Skåne är rimligen en skånegata. Eller specifikt Skånegatan i Limhamn, kan det bli mer skånigt än så?NickPick sa:Skånegatan i Nässjö?
Skåningarna talar inte svenska, de har nåt eget språk. Låter ungefär som när nån har munnen full med gröt...Sixten Fors sa:På? Helt otroligt, tror skåningarna att Limhamn e n ö lr? I Limhamn. På Öland. På Gotland.jonte987 sa:Po (På) Limhamn, inte i.Sixten Fors sa:Nässjö ligger väl inte i Skåne? Valfri gata i Skåne är rimligen en skånegata. Eller specifikt Skånegatan i Limhamn, kan det bli mer skånigt än så?NickPick sa:Skånegatan i Nässjö?
Sixten Fors sa:På? Helt otroligt, tror skåningarna att Limhamn e n ö lr? I Limhamn. På Öland. På Gotland.jonte987 sa:Po (På) Limhamn, inte i.Sixten Fors sa:Nässjö ligger väl inte i Skåne? Valfri gata i Skåne är rimligen en skånegata. Eller specifikt Skånegatan i Limhamn, kan det bli mer skånigt än så?NickPick sa:Skånegatan i Nässjö?
Min svensklärare hävdade att det var en het potatis. Som de hade i munnen, alltså. Idag hade han väl blivit anmäld för rasism.ooms sa:Skåningarna talar inte svenska, de har nåt eget språk. Låter ungefär som när nån har munnen full med gröt...Sixten Fors sa:På? Helt otroligt, tror skåningarna att Limhamn e n ö lr? I Limhamn. På Öland. På Gotland.jonte987 sa:Po (På) Limhamn, inte i.Sixten Fors sa:Nässjö ligger väl inte i Skåne? Valfri gata i Skåne är rimligen en skånegata. Eller specifikt Skånegatan i Limhamn, kan det bli mer skånigt än så?NickPick sa:Skånegatan i Nässjö?
Påven, i Vatikanstaten.ForesterGuy sa:På Hispaniola, i Haiti, i Dominikanska republiken?Sixten Fors sa:På? Helt otroligt, tror skåningarna att Limhamn e n ö lr? I Limhamn. På Öland. På Gotland.
Sixten Fors sa:Gröt stavas med ö som i Gotland.
Sau aer det jou aen öue ossua.geologen sa:Det heter "på Smögen" också.
ooms sa:Skåningarna talar inte svenska, de har nåt eget språk. Låter ungefär som när nån har munnen full med gröt...Sixten Fors sa:På? Helt otroligt, tror skåningarna att Limhamn e n ö lr? I Limhamn. På Öland. På Gotland.jonte987 sa:Po (På) Limhamn, inte i.Sixten Fors sa:Nässjö ligger väl inte i Skåne? Valfri gata i Skåne är rimligen en skånegata. Eller specifikt Skånegatan i Limhamn, kan det bli mer skånigt än så?NickPick sa:Skånegatan i Nässjö?
Skånska har aldrig nån relevans. Inte i nåt sammanhang öht.me.I.am sa:Har Skånska någon relevans när man diskuterar grammatik?
ooms sa:Skånska har aldrig nån relevans. Inte i nåt sammanhang öht.me.I.am sa:Har Skånska någon relevans när man diskuterar grammatik?
Lagen säger 7km/htoshiba sa:Du kanske körde fortare än 5 km/h?
Stämmer bra https://www.dt.se/artikel/blaljus/7-km-h-pa-gangvagjanolle sa:Lagen säger 7km/h
Jag hänvisade till polis Stefan Dangardt. Se det som ett riktmärke.Miss Lycka 2.0 sa:Hänvisa till den prejudicerande domen.
ooms sa:Om du menar Skånegatan på Söder i Sthlm är det väl inte så konstigt? Där bor ju bara vänsterpack och miljöpartister, klart som fan de blir sura om det kommer en Merca.