(OT) Gitarrsträngar

(OT) Gitarrsträngar
Mike_Dee skrev:
-------------------------------------------------------
> Därför att det sitter översittare med makt att blockera andra andvändare!

Du, det gör det det här stället också. Du kanske borde fundera lite på det.

1) Du startar ofta trådar med enbart versaler i rubriken, vid det här laget bör du veta att det inte är OK enligt happypraxis.

2) Den här tråden finns redan men slängdes in i samlingstråden för att det är för mycket OT på forat. Ändå startade du en ny.

3) Av dina senaste 100 inlägg är det bara 36% som kanske kan ha med cykling att göra (jag orkar bara kolla på trådarnas rubriker), är du säker på att du har hittat rätt forum?

Jag stänger den här tråden nu.

(OT) Gitarrsträngar
Varfrö slängs alla mina startade trådar i en hög, är det bara för att ingen skall diskutera?
Tycker det luktar personlig agenda från någon som inte tycker om mig. Lite fult att stuva om mina foruminlägg bara för att du som nu gör det stör dig på dem.

(OT) Gitarrsträngar
Jag gissar på att det är för att dina inlägg alltid är OT och moderatorerna tröttnat på att ha halva förstasidan OT. Det är ju ändå ett cykelforum så det mesta borde handla om cykling.

Eller så är det helt enkelt så att de inte gillar dina ständiga kopplingar mellan köttätande och otrohet

(OT) Gitarrsträngar
Styrs happy av översittare?

Är det inte tillåtet att kommunicera som människor, även om snacket inte gäller cyklar?
Tycker det är tråkigt nog att man tvingas av överheten att skriva (ot) på sina trådar bara för att de inte gäller cyklar.
Cyklister talar ofta med varandra när dom cyklar om allt annat än just cyklar.

Skall OT frågor stuvas ihop för att glömmas bort, var dessa ot frågor känsliga?

(OT) Gitarrsträngar
MagnusA

Aa jag har fundeart på att starta en blogg, eller nåt sånt men tycker det är lite så me det, man måste uppdatera hela tiden osv. jo jag har oxå överrvägt att skaffa facebook men det kommer jag nog itne göra, facebook lockar med illusionen av att du kan ha kontakt me folk, så jhar manitne de tendå.

Kolla in min hemsida annars, www.stjernfall.se/mike

Har itne uppdatrerat den men endå kul o ha en egen hemsida.

(OT) Gitarrsträngar
Din rubrik är ett påstående där du kastat dit ett frågetecken efter. Vore det en fråga skulle du skrivit: Styrs happymtb av översittare?

(OT) Gitarrsträngar
fredrikw

Självklart är det värt att ta strid för att fruktkött skall stå med i wikipedia.
Om du kolalr upp så har löpen ändrats och det jag skrev har fått vara med, bara att det står längre ner i artiklen.
Om nån tycker att det här med fruktkött kanske itne skall stå överst i wikipedia kött, kan dom väl ändra det o lägga det lite längre ner.
Det är ju fullkomligt idiotiskt att radera det folk skriver abra för de inte tyucker det står rätt, fan om du är moderator så kan du int ebara ta boret allt som skrivs, då blir det ju ingen ändring alls. Om de låter mitt stå så kommer väl nån o lägger det där me fruktköttet längre ner i artiklen eller nåt, då hade jag itne protesterat. MEN RAADERA utan att ens läsa det som står skrivet och dessutom hävda att det är klotter e fan idioteiskt.
Visst att det där me kannibaler o likätare var lite väl magstartk men tycker ändå det också har sin plats under ämnet,.

Dessutom, det är sanning att man blir elak när man äter kött, dessutom snäv i tanken och man blir en som itne accepterar annat tänkande. Det är väl bevisat av dom som själva är det.

(OT) Gitarrsträngar
Är det inte så att Happy är ett forum som drivs av några med syftet att det ska handla om cykel. Därför skall trådar som inte handlar om cykel märkas [OT]. Trivs du inte med det är det bara att hitta ett annat forum att posta i, enkelt tycker jag.

(OT) Gitarrsträngar
slice me nice

Håller helt o hållet med dig.
men varför skulle moderatorerna tröttna på ot frågor? Man får väl prata om vad man vill, inom rimliga ramar givetvis. eller skall vi ha ett ahppymtb där det bara snackas om vem som har lättast carbon ram?

Dessutom skriver jag ofta i icke ot trådar. Såsom hår på benen eller inte.
Eller om träning o annat, eller om reparationer.

OT är bra för forum, det håller dem vid liv och får andvändarna att må bra.

(OT) Gitarrsträngar
Mike_Dee skrev:
> tror det är många som upskattar att jag har en
> åsikt

Nej. Ditt trollande är bara tröttsamt.

(OT) Gitarrsträngar
Aron skrev:
> Mike_Dee skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > tror det är många som upskattar att jag har
> en
> > åsikt
>
> Nej. Ditt trollande är bara tröttsamt.

Undra om Mike_Dee har tillräckligt med självinsikt för att ens försöka förstå vad du menar.

(OT) Gitarrsträngar
Happy är ett av de minst styrda forumen jag sett. Inga översittare bland de som styr.

Men du skapar (är ute efter?) konfrontation, så det är inte så konstigt att du råkar ut för en oproportionerligt stor del av den styrning som faktiskt finns.

(OT) Gitarrsträngar
Mike_Dee skrev:
> Dessutom, det är sanning att man blir elak när
> man äter kött, dessutom snäv i tanken och man
> blir en som itne accepterar annat tänkande. Det
> är väl bevisat av dom som själva är det.

Men med din egen logik och dina inlägg så har du dock då även själv bevisat att det *inte* är sant. Hur tar du dig ur det cirkelresonemanget?

(OT) Gitarrsträngar
aron,

allt jag säger menar jag och tycker. om det gör mig till troll så får jag väl vara det då.

Atlas

du är en idiot, tror att du håller jorden på dina axlar eller?

Smiley

Jag har tillräckligt med självinsikt för att förstå att vissa inte förstår mig. Och jag förstår dem, men vill att de skall försöka förstå andra som tex mig.

(OT) Gitarrsträngar
JT

syftar du på att jag är det
Citat"
Det är väl bevisat av dom som själva är det"

bevisar de bara att man kan bli det utan att äta kött också.

(OT) Gitarrsträngar
fiskarsvettot

I know i know, jag gilalr när det är rulians, men tycker endå att jag borde få en förklaring varför mina trådar stuvades ihop i ett nystan så man itne fattade var amn skulle skriva, och därmed dör ju diskussionen ut, så att man måste skapa en massa nya ot trådar för att försöka komma ut me det man vill e ha sagt från första början.

Jag har sagt det innan, HAPPY mtb är världens bästa och friaste forum !
Jag ställde frågan är det styrt av översittare?
Svaret är väl nej antar jag. jag har itne sett överstittar attityd och heller itne hävdat att översittare styr happy.

PS för de som tine orkar läsa mina inlägg tycker jag happy mtb gör en stor välgärning för mänskligheten genom att agera fritt forum.

(OT) Gitarrsträngar
Mike_Dee skrev:
> men varför skulle moderatorerna tröttna på ot
> frågor? Man får väl prata om vad man vill, inom
> rimliga ramar givetvis.

Men när du spammar ett cykelforum med OT så är det inte längre rimligt. Du får väl gå till flashback, eller till http://www.straightdope.com eller liknande om du vill kunna förkunna hur Verkligheten enligt Mike_Dee™ ser ut.

(OT) Gitarrsträngar
MagnusA skrev:
> Mike_Dee skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > men varför skulle moderatorerna tröttna på
> ot
> > frågor? Man får väl prata om vad man vill,
> inom
> > rimliga ramar givetvis.
>
> Men när du spammar ett cykelforum med OT så är
> det inte längre rimligt. Du får väl gå till
> flashback, eller till http://www.straightdope.com
> eller liknande om du vill kunna förkunna hur
> Verkligheten enligt Mike_Dee™ ser ut.

+1 Kan inte förklaras bättre.

(OT) Gitarrsträngar
Jag har länge länge letat efter video från just detta legendariska loppet.
hittade en video på svenska till och med.
Gilalde man när ricco drog i Tour De France 2008 Stage 9 då kommer man älska detta.

muhlegg, fyfan vilket krut i benen, spanskt krut . :E

Värt att se på tuben här är länken på svenska dessutom.

(OT) Gitarrsträngar
Jag vet inte, men en vild gissning är att det helt enkelt är som så att det här är ett cykelforom och 99,9% av ditt svammel inte handlar om cykel.

(OT) Gitarrsträngar
JLarsson skrev:
> i tilles frånvaro: poff

Ja, jäklar. Var va jag på den? Himla störande jobb.
Poff, poff, poff - be gone!

(OT) Gitarrsträngar
Eftersom du skapade skumma trådar utan någon som helst mening så förstår de flesta varför de stuvades ihop. Tråden om hur många semlor man ätit idag är helt klart vettigare då.

Happy är ju extremt fritt och väldigt öppet och trevligt med alla på samma nivå tycker jag.

(OT) Gitarrsträngar
Ett forum med högre i tak blir svårt att hitta. Lägg därtill att 99% av användarna sköter sig exemplariskt och aldrig går över en gräns som gör att det behövs "översittare". På det sättet är happy unikt.

(OT) Gitarrsträngar
Jag blottade mig till och med i en tråd.. utan att bli bannad eller censurerad, så nog är det högt i tak allt :P

Sen om OT trådar slås ihop eller inte, beror oftast på om det är för många sådana på första sidan.. vilket kan ge ett oseriöst intryck för förstagångs happysurfare.

Och en del av dina trådar (som denna) är mera i provocerande syfte än en enkel [OT]

Men du skriver ibland bra inlägg.. och ger vettiga svar på en del frågor, så det är bara att leva med att det mergas ibland när det blir för mycket av det 'goda'

(OT) Gitarrsträngar
Med rätt stavade inlägg så skulle förståelsen bli ännu större,men är det så att Mike_dee är dyslektiker så ber jag ödmjukast om ursäkt.

Mike_Dee skrev:
I know i know, jag gilalr när det är rulians, men tycker endå att jag borde få en förklaring varför mina trådar stuvades ihop i ett nystan så man itne fattade var amn skulle skriva, och därmed dör ju diskussionen ut, så att man måste skapa en massa nya ot trådar för att försöka komma ut me det man vill e ha sagt från första början.

Jag har sagt det innan, HAPPY mtb är världens bästa och friaste forum !
Jag ställde frågan är det styrt av översittare?
Svaret är väl nej antar jag. jag har itne sett överstittar attityd och heller itne hävdat att översittare styr happy.

PS för de som tine orkar läsa mina inlägg tycker jag happy mtb gör en stor välgärning för mänskligheten genom att agera fritt forum.

(OT) Gitarrsträngar
För att slippa ha forumet helt nedlusat med ot-trådar. Sammanslagningen har gällt en hel hög med dylika trådar, inte bara de som du är upphov till.
Innehållet i dina trådar är så märkligt att de inte blir mindre begripliga av att de blandas hejvilt.

(OT) Gitarrsträngar
mickescott skrev:
> Med rätt stavade inlägg så skulle förståelsen
> bli ännu större,men är det så att Mike_dee är
> dyslektiker så ber jag ödmjukast om ursäkt.
>
> Mike_Dee skrev:
> I know i know, jag gilalr när det är rulians,
> men tycker endå att jag borde få en förklaring
> varför mina trådar stuvades ihop i ett nystan
> så man itne fattade var amn skulle skriva, och
> därmed dör ju diskussionen ut, så att man
> måste skapa en massa nya ot trådar för att
> försöka komma ut me det man vill e ha sagt från
> första början.
>
> Jag har sagt det innan, HAPPY mtb är världens
> bästa och friaste forum !
> Jag ställde frågan är det styrt av
> översittare?
> Svaret är väl nej antar jag. jag har itne sett
> överstittar attityd och heller itne hävdat att
> översittare styr happy.
>
> PS för de som tine orkar läsa mina inlägg
> tycker jag happy mtb gör en stor välgärning
> för mänskligheten genom att agera fritt forum.

Rättstavade ? ;-) T

Tillbaka
Topp