[ot]: Gjord av socker. Villhöver extra-bil
Nu är Volvon död! Eller ja, inte riktigt. Den slumpades bort som reservdelsbil. Kanske någon annan får chansen att hämnas på den?
Nåja... Nu villhöver vi en ersättare. Vi har redan en helt ok medelstor bil för hela familjen. Nu handlar det om att komplettera med en hyggligt ny lite mindre bil.
Har hittat en Hyundai i20 som rullat 1.350 mil och en Seat Ibiza som rullat 3.750 mil.
Båda är nyservade, Båda har back-kamera och GPS.
Hyndan kommer med nybilsgaranti i nästan två år frammåt. Ibiza kommer med ett års garanti.
Jag har provkört ett par Renault Captur och de var helt ok m.t.p syftet med bilen men jag störde mig jättemycket på ljudet från växellådan som lät som jordfel i högtalare.
Är det någon här som har några åsikter kring dessa?
På pappret likvärdiga ful-bilar. Men IRL?
Nåja... Nu villhöver vi en ersättare. Vi har redan en helt ok medelstor bil för hela familjen. Nu handlar det om att komplettera med en hyggligt ny lite mindre bil.
Har hittat en Hyundai i20 som rullat 1.350 mil och en Seat Ibiza som rullat 3.750 mil.
Båda är nyservade, Båda har back-kamera och GPS.
Hyndan kommer med nybilsgaranti i nästan två år frammåt. Ibiza kommer med ett års garanti.
Jag har provkört ett par Renault Captur och de var helt ok m.t.p syftet med bilen men jag störde mig jättemycket på ljudet från växellådan som lät som jordfel i högtalare.
Är det någon här som har några åsikter kring dessa?
- Renault Captur, 2018, 4.500 mil
- Hyundai i20, 2020, 1350 mil
- Seat Ibiza, 2018, 3750 mil
På pappret likvärdiga ful-bilar. Men IRL?