[OT] Gmail hatar mig!

Marcus

Ny medlem
[OT] Gmail hatar mig!
Nån som har nåt tips?
Kan inte logga in på gmail längre!
Går in på gmail.google.com, loggar in-då ser man att den laddar en sida som den redirectar, sen är det bara en blank sida! Ingenting!

Jag har provat massor av gånger, igår och idag. Tömt cache och cookies. Använder Firefox och har provat med 1.0 och nu installerat 1.0.4, inget funkar.

Börjar bli lite desperat eftersom jag är mitt i en affär där jag säljer en kameraväska till en kille i GBG och jag har skickat det, men kommer nu inte åt kontaktuppgifterna. Och hordatorerna på jobbet blckerar ActiveX, så när man väljer att den ska köra utan ActiveX händer inte ett skit. F-n också!

Nån som har ett tips? Funkar gmail för er?

Har tom dragit ner email-notifier men det funkar inte heller. IE vågar jag inte använda för nån skit redirektar mig via nån sida ehtpp.cc eller nåt så där är det nog phishing på gång. Kör NOD32 antivirus och Kerio personal firewall. Har inte hojtat till om nåt, men ska ta o göra en viruskoll av datorn.

[OT] Gmail hatar mig!
gmail.com funkar utmärkt i Firefox för mig. Tyvärr är jag inte särskilt grym på datorer så jag har inga direkta tips om vad du ska göra..

[OT] Gmail hatar mig!
f5 funkar inte, den reloadar med samma blanka som resultat.
Har provat på en annan dator och där funkade det iaf...

Edit: inte ens min notifier vill logga in. Jäkla skrutt också.

Senast redigerad av en moderator:
[OT] Gmail hatar mig!
Jävla fanskap, nu vet jag iaf att det är inte browsern. Provade installera Opera, ingen skillnad. Jag har inte heller installerat nåt/ändrat nåt sen innan, när det fungerade så jag vet att jag inte ändrat nåt iaf. Nu drar jag ner Adaware samt ska kolla efter virus. Attans va jobb för en sån "liten" sak.
Tack ni som kommer med förslag!

[OT] Gmail hatar mig!
Marcus skrev:
-------------------------------------------------------
> Nån som har nåt tips?
> Kan inte logga in på gmail längre!
> Går in på gmail.google.com, loggar in-då ser man
> att den laddar en sida som den redirectar, sen är
> det bara en blank sida! Ingenting!
>

Samma sak har hänt mig. Skriv bara www.gmail.com utan slash och grejer och se om det funkar.

[OT] Gmail hatar mig!
AAAAAHHHH! ORV DU ÄR EN ÄNGEL!!!!ONEONEONE11!!
Fattar inte vafan det kan ha varit för nåt??

Jag har Kerio's brandvägg, provade allt-stänga helt, stänga lite, tömde alla möjliga cachar o sånt men inget funka förrän jag tömde cachen och sen gick in på www.gmail.com som Orv skrev.

Har i kronologisk ordning uppdaterat Firefox->1.0.4, Installerat, provat o sen avinstallerat Opera, dragit ner o installerat Adaware, den hittade massa skit men jag vet inte om de spelade in, det verkade inte vara så allvarliga grejer förutom ett hijack på min IE som jag skrev innan. Asen! Jag förbannar den dag deras skökor till mödrar skrikande satte dem till denna värld!!

TACK alla som med stora hjärtan hjälpt mig i min kamp med stora fanor på barrikaderna! Tillsammans är vi starka! Upp till kamp! Upp till sång!!

[OT] Gmail hatar mig!
shift+f5 laddar helt från internet utan att använda läsarens cache. tror jag. (ganska säker)

det kanske var en bugg i modermodemet?

[OT] Gmail hatar mig!
har haft samma problem i FF nyligen, för mig funkade det docka att skriva enbart www.gmail.com i addressfältet och då laddades sidan. Funkade hela tiden i IE dock. Skummt värre tycker jag!

Vad är modermodemet för ngt?

/Fred

Tillbaka
Topp