[OT] GoPro Studio - Hänger sig vid Export
Har lånat en sån där GoPro-kamera och nu sitter jag och försöker klippa ihop en liten film i GoPro Studio.
Vid export av det färdiga resultat hänger sig programmet i skarven mellan första och andra klippet.
Alltså att %-räknaren stannar och sedan händer inget mer. Det är väldigt tydligt att det är i skarven mellan två snuttar ur samma original.
Källfil: 1920x1080p 60fps 5 minuter film, klipp = ca 20 sekunder
Inställningar i program: Standard
Export: HD 1080p
Maskin: W7 64bit, i7 3.5GHz, 16 GB ram, Grafik GTX640, Gott om plats på diskar
EDIT: Har provat på en annan maskin (W7-64, i5, 16 GB, GTX870) med samma resultat.
EDIT2: Även när jag drar det gula strecket över en skarv mellan två snuttar hänger sig programmet.
Har någon mer haft dessa problem? Jo, jag har googlat och provat allehanda trick, men bli inte visare av det.
Tacksam för hjälp.
Vid export av det färdiga resultat hänger sig programmet i skarven mellan första och andra klippet.
Alltså att %-räknaren stannar och sedan händer inget mer. Det är väldigt tydligt att det är i skarven mellan två snuttar ur samma original.
Källfil: 1920x1080p 60fps 5 minuter film, klipp = ca 20 sekunder
Inställningar i program: Standard
Export: HD 1080p
Maskin: W7 64bit, i7 3.5GHz, 16 GB ram, Grafik GTX640, Gott om plats på diskar
EDIT: Har provat på en annan maskin (W7-64, i5, 16 GB, GTX870) med samma resultat.
EDIT2: Även när jag drar det gula strecket över en skarv mellan två snuttar hänger sig programmet.
Har någon mer haft dessa problem? Jo, jag har googlat och provat allehanda trick, men bli inte visare av det.
Tacksam för hjälp.
Senast ändrad: