[ OT ] Hej! Ska vi köpa grejer tillsammans-tråden

Globalistic

Aktiv medlem
Vill du köpa något men inte kommer upp i "gratis frakt" summan eller kanske bara vill skippa den dyra frkten på någon grej du behöver snabbt. Använd denna tråd för hitta fler likasinnade.

:)

Snart är det vår! När en ny säsong stundar har många köpt nya cyklar. För det där lilla extra, pricken över "i:et" kan man köpa namndekaler till sin fina cykel.

Jag tänker beställa just namndekaler till min cykel, men jag vet inte riktigt om jag är villig att betala "86:-" för frakt av 6st dekaler (som normalt kostar typ 5.30kr/vikt) 19mm hög samt 600mm långt för alla sex.

Så nu räcker jag ut min hand till er som går i samma banor. Nu slår vi ihop oss och beställer fina namn klibbor till cyklarna.

Ehm, klibborna är svarta/blank. Varje dekal är ca.600mm långt samt 19mm som högst. det får plats ca. 6namn per dekal så varje namn blir ca. 10cm långt samt 19mm högt.

Eftersom jag ska ha ett namn på varje sida återstår nu fyra platser på min "dekal" som man kan köpa sig in på.

Dekalen kostar 119:- och rymmer sex namn

Vill någon ha sitt namn x6 alltså en hel dekal går det också, då slår vi bara ut frakten på dig. Men vill man bara ha sitt namn x2 delar vi på 119:-

Inga konstigheter när det gäller design på mina klibbor. Gillar man inte typsnittet jag valt får man gärna köpa egna klibior å dela frakten med mig :)

maila mig en skärmdump på hur du vill ha det så går den med i beställningen.

Jag sätter Fredag klockan 15.00 som deadline på denna order. Annars får jag bita i det sura äpplet :)

Senast redigerad av en moderator:
Crossmax skrev:
-------------------------------------------------------
> Ah, kan man få en Red-grupp för 6 lax eller?

Inte denna gång ;) Nu är det klibbor som gäller.

Det är trevligare att custombeställa ramen med namnet lackat från fabrik, något somm tex Eddy Merckx bjöd på när jag köpte temporam förut :-) T

Jag tror the Amerika blir snyggt oavsett. De är ju leverantör till diverse Pro Tour-stall, och har varit under en tid.

Jag vet inte hur det blir eftersom jag aldrig sett det IRL. Men många proffs får ju sina grejer lackade istället för klibbor ;)

Jag har beställt från VCR i USA och kan vdrkligen rekomendera dom! Dom har både dekaler med färgad och genomskinlig bakgrund. Jag har tex vita dekaler med mitt namn och Sveriges flagga på min vita cross och har fått många komplimanger för hur "verkligt" det ser ut. Jag köpte även ett set med dekaler med genomskinlig bakgrund och ett typsnitt so väldigt mycket liknade Cannondales och det såg riktigt bra ut det med.

Men jag vill inte ha bakgrund, har VCR sånna grejer också alltså utan bakgrund?
Jag tycker smutsen sätter sin i katterna å efter ett tag ser man "ramen" runt klibban å så börjar den att lossnar i någon kat å så blir det osnyggt å man måste byta :/

har ni inga bilder ni kan bjuda på?

1, Jag tänkte beställa lite grejer från Merlin. Någon som vill ha något därifrån? Tyvär kommer jag inte upp i fri leverans, men kanske vi kan hjälpas åt?

2, Kommer även lägga en beställning hos CRC i början av nästa vecka med fri frakt så "holla" om du vill ha med något och bor i Stockholm.

Alright, posta länken till däcken.
Sätt in pengar till mig på Söndag eller måndag kväll. Jag skickar beställningen tisdag: 12.00

Skickar PM till dig med uppgifter.

Jag kommer alltså att köra på fri frakt från CRC så ni vet det.

Er beställning finns att hämta inne i Centrala Stockholm så länge det får plats i min ryggsäck. Skrymmande saker hämtas i Västerhaninge eller vid överenskommelse när jag tar bilen.

Tjena!
Ser ut som att jag kommer behöva lite prylar till köpet från igår :) ska se hur mycket det blir nu under helgen.
Hittar dock inte bromsbelägg till shimanos xt br-m765. Någon som vet var sånna finns eller har två par liggandes?

Livestrong!

Hej!
jag vill beställa från Livestrong då mitt sista gula armband gick av idag. Tänkte då passa på att beställa ngt mer men frakten blir lite dyr. Vill du också beställa? Skicka ett pm till mig.

Sista chansen att haka på beställningen från CRC.
Jag lägger beställningen efter lunch.

Så har ni något ni vill beställa därifrån så PM:a mig en länk till dina grejer SOM MÅSTE FINNAS I LAGER så ser jag till att få med det också.

Detta är för er som bor i Stockholm.

/B

Jag tänkte beställa ett par däck och lite småpryttlar, allt på tajt budget. Jag kommer inte upp i gratis frakt på CRC, någon i Göteborg som har en beställning på gång?

Butik är egentligen inte så noga, så länge jag får vad jag behöver billigt :) (jag är student som egentligen borde lägga pengar på annat...)

Såg nu att bike-components.de har en linda som hade suttit som en smäck, men de har inget system med gratis frakt va?

Jag planerar att få tummen ur och beställa i veckan. Fortfarande ingen som ska ha något? Känns lite trist att frakten blir 20% av kostnaden, även om jag fortfarande tjänar på att beställa från utlandet.

Hej! Ingen Sthlmare som ska beställa inom kort? Jag behöver en ny RAK sadelstolpe, vilken är svår att få tag på för rimligt pris hos lbs... CRC, Wiggle eller annat alternativ spelar mindre roll, bara frakten är gratis...

Sjukgymnasten tyckte jag skulle låta bli cyklingen ett tag till, så jag har fortfarande inte kommit till skott :/ Men å andra sidan är det väl kul om fulcrossen är klar när han ger klartecken?

Globalistic: Vilket pannband skulle du ha?

Någon annan i gbg som ska ha något?

Såg precis att CRC höjt fraktpriset på standard paket.
Avser köpa två däck + slang å kanske något till för runt 500kr.

Någon som vill komplettera med något?

/B

Funderar på en sån här https://www.urbantool.com/hq/sales/show-sportholster---cosmic för mobil, passerkort, nycklar, småpengar etc när man springer till från jobbet. Den blå är nedsatt från €49 till €22, men frakten går på dryga €11. Nån mer som är intresserad och vill vara med på ett gruppköp?
thumb_315_sportholster_cosmic.jpg

thumb_185_sportholster_showcase_16.jpg

Tillbaka
Topp