[OT] Hur skänker jag bort en pizza?

Friscoswede sa:
Äter ju nu min pizza ? Min mest onyttiga lunch på länge, men gratis är gott. Stort tack!

Det är inga problem! Glad att det kommer någon tillgodo. Jag ser att koden är använd för jag får upp att den "inte går att lösa in". Om ingen annan vill ha får du gärna använda de två andra också eller beställ till någon du gillar.

Du det där problemet satt jag med i ett antal timmar. Var det som började bygga upp frustrationen, och Onlinepizza säger att det inte är nååågra som helst problem, det är bara hos mig det strular.

Testa att köra i IE med rensad cache. Får ni in den så beställ direkt, det är lite av en fiskdamm det där med att få in den.

På ComputerSalg

Screenshot_20181130-154341.png

Testade dom två koder som inte såg ut att vara använda, och får upp att dom är inaktiva. Orkar inte strula så köper, eller lagar mat själv istället. Tack för försöket iaf... :)

PRISAD VARE GUD. Äntligen! Iofs är det lite oroande att två är "inaktiva" men känns inte som att jag bryr mig. Kontaktade även företaget som gav mig koderna.

Tack för alla era ansträngningar och jag ger pizzanonline 0/5 rykande färska pizzor.

Men ni ska ha tack! Mot nya äventyr

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp