OT: Idag börjar det

Jocke

Ny medlem
Nu är det inte länge kvar tills det är avspark för fotbolls-EM. Hur ska man nu hinna med allt? Att jobba, cykla och dessutom se all fotboll man vill se...

Förövrigt så kommer Italien att slå Frankrike i finalen. Sverige åker ut i kvarten mot Tjeckien.

//Jocke

Hallå, admin!!! Varför står det inte längre ******* när man skriver *******? Det är så mycket ******* i samhället så jag tycker att happy ska fortsätta vara *******scensurerat. Ner med *******! ******* dödar barn i Afrika!

Kajjan:

Jag har bott 6 år i söderförort.(precis i gränslandet mellan Hagsätra och Rågsved)
Och det roligaste som hände där var när man frågade "Vad är bajen?"

men tack för infon, Kajjan:-)

Märks att alla inte är lika entusiastiska inför det stundande evenemanget som jag är…

Skulle nog ha låtit bli att posta denna tråd.

Nu ska jag i varje fall efter en 2 timmars tur i skogen avnjuta premiären tillsammans med några vänner, en pizza och en kall öl.

//Jocke

Kajjan: Tar ni hem sm-guldet i år?

Jocke<Måste få hem en målgörare bara ,då kan det gå vägen..Men jag tror fortfarande på Malmö..
Skönt när tidningarna snackar om kris i Bajen.Men ändå ligger de 2:a

Kaijan Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jocke<Måste få hem en målgörare bara ,då kan
> det gå vägen..Men jag tror fortfarande på Malmö..
> Skönt när tidningarna snackar om kris i Bajen.Men
> ändå ligger de 2:a
>
> FORZA BAJEN!!!!!!!

Ja om man snackar om kris för ett lag som ligger tvåa så måste förväntningarna vara rätt höga :-)

Angående målskytt så är det nog det som behövs. Ni kan ju inte lita på att en norrländsk junior ska producera hela säsongen. Men bakåt ser det väl onekligen rätt stabilt ut.

//Jocke

<http://www.happyfotboll.org> menar jag, går inte redigera när man inte loggat in...

En liten rolig anekdot:

Min kompis farsa, som är inbiten IFK:are, skulle passa grannens ungar över dagen. Grannen var Öisare och de hade alltid småkivats och gnabbats lite med varandra om viket lag som var bäst. Ungarna var två småkillar runt fyra-fem år gamla började lite lätt invigas i fotboll. Leffe kände att han hade ett gyllene tillfälle att ställa till ett spratt.
På kvällen när grabbarna kom hem var de mycket stolta och glada över den nya käcka sången de hade lärt sig att sjunga.

"Heja blåvitt, heja blåvitt..."

Citerat fråm Åke Stolt i Sydesvenskan. "Figo var suverän, slet som en slav, portugiserna gjorde allt som är möjligt att göra med en boll-utan att få bollen i mål tillräckligt många gånger".

Hallå...! Visade de en annan match nere i Portugal än den vi såg på TV...???

/Undrande

Jag är också mycket fotbollintresserad. I år tar Malmö FF hem guldet, inget snack. Gouldet ska him!

EM:et är däremot en mer öppen historia. Vinnaren finns bland Italien, Frankrike eller Tjeckien.

/Övertygad

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp