[OT] "Ikväll ska jag på konsert"-tråden

Ikväll blir det punkkväll på Musikhuset i Gävle, Misconduct, Charta77, Köttgrottorna och Borgerlig Begravning.

<iframe width="560" height="315" src="
" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

Gävle har vaknat lite, både Musikhuset och Centralteatern kör spelningar flera gånger i veckan och sen kommer det en del på Gasklockorna och Konserthuset.

Tyvärr så blev det slut för Gefle Metal men hoppas fortfarande på Atlas Rock även om det verkar mörkt.

Ikväll blir det punkkväll på Musikhuset i Gävle, Misconduct, Charta77, Köttgrottorna och Borgerlig Begravning.

" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>
Då ses vi ikväll ?

Gävle har vaknat lite, både Musikhuset och Centralteatern kör spelningar flera gånger i veckan och sen kommer det en del på Gasklockorna och Konserthuset.

Tyvärr så blev det slut för Gefle Metal men hoppas fortfarande på Atlas Rock även om det verkar mörkt.
Kul med ännu ett ansikte på forumet och det verkar ju som att vi har ett gemensamt intresse bortsett ifrån cyklingen ?

Vilken jävla kväll btw!! ?

Tog Snälltåget från Centralen igår eftermiddag med destination Berlin för att se Sleaford Mods på Columbiahalle ikväll. Gick väl sisådär. Efter god middag i restaurangvagnen med bra öl och allmän toppstämning meddelas det att tåget inte kommer gå längre. Storm och översvämningar och allmänt kaos. Sov iaf skönt på stillastående tåg och nu tillbaka mot Stockholm igen. Ehe…lite antiklimax här dårå. Fast rätt gott mod ändå.

Blir nästan samma för mig ikväll

1697889893691.jpeg

Tog Snälltåget från Centralen igår eftermiddag med destination Berlin för att se Sleaford Mods på Columbiahalle ikväll. Gick väl sisådär. Efter god middag i restaurangvagnen med bra öl och allmän toppstämning meddelas det att tåget inte kommer gå längre. Storm och översvämningar och allmänt kaos. Sov iaf skönt på stillastående tåg och nu tillbaka mot Stockholm igen. Ehe…lite antiklimax här dårå. Fast rätt gott mod ändå.
Konsertbesökarens motsvarighet till "en inställd spelning är också en spelning" kanske är "en missad konsert är också en konsert"?

Skämt åsido, trist!

Det där borde jag gå på ikväll men ingen kunde hänga med och sen orkar jag fan inte heller. Ångrar mig imorgon garanterat, så blir det ju alltid när man skiter i sånt.

Det där borde jag gå på ikväll men ingen kunde hänga med och sen orkar jag fan inte heller. Ångrar mig imorgon garanterat, så blir det ju alltid när man skiter i sånt.
Jag hade följt med. Men min fru är på Jonatan Johansson så.. barnen.. o s v.

Extra nitad med Massgrav är en klassiker. Men jag har svårt att orka en halv skiva ... att orka 6-7 spelningar back to back är ju något man borde få pris för.

Vill nog ändå säga att Håll det Åkta är det bästa UÅHC men Misantropic är otroligt jävla bra!

Det bandet jag ser mest fram emot efter Massgrav.
Ok, jag kanske inte ändrar mig helt men efter att ha sett Misantropic live för första gången så delar dom nog första platsen med Håll det Äkta ang UÅHC.

Vilken jävla spelning!! ?

Ska på Fear Factory ikväll. Första gången jag ser spelning på Kollektivet Livet (F.d. Birka-terminalen i slussen). Edit: Och sista f.ö. då de stänger permanent till årsskiftet om jag förstår rätt.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp