Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Paul Rein?clnr sa:Rein! Basen känns genom golvet. Som det ska vara. Men EBM/Electro kommer inte riktigt till sin rätt i dagsljus på ett nöjesfält brevid farfarsbilarna!
clnr sa:Nej, hans dotter.
+1Cujo sa:Zaum och Dopelord ikväll!
Stumpy sa:Om jag inte redan haft på golvet, så hade jag varit intresserad av plåtarna.
Bonzo sa:Ska nostalgitrippa lite och se Jakob Hellman i Örebro ikväll. Man får väl ta det för vad det är, men jag har ändå rätt höga förväntningar.
Danko Jones hade varit kul att se igen annars.
Stewe sa:Bonzo sa:Ska nostalgitrippa lite och se Jakob Hellman i Örebro ikväll. Man får väl ta det för vad det är, men jag har ändå rätt höga förväntningar.
Danko Jones hade varit kul att se igen annars.
Jakob Hellman blir nog en höjdare, snacka om minnen.
Undrar om han spelar "vara vänner" ? ;-)
En rejäl lapsus men i övrigt i mitt tycke riktigt bra.GoranS sa:Snart dags att bege sig in till stan för att se Guthrie, Bryan och Marco spela. Förväntningarna på topp efter konserten i Eskilstuna i fjol.
Ikväll blir det Slipknot?
Samma här, rejält taggad faktiskt :)
Ja samma här, första gången för mig men bekanta sägef att dom är grymma live. Nu värms det med lite ölVisa bilaga 403309
Även om det var ett tag sen så har jag sett dom 8 ggr, 7 här hemma och 1 i usa, och det är verkligen ett grymt liveband.
Tyvärr så har det blivit lite för mycket Stonesour över Slipknot för min smak men funderade ett tag på att åka ner för att se Behemoth.
Hoppas ni får en grym kväll??
Även om det var ett tag sen så har jag sett dom 8 ggr, 7 här hemma och 1 i usa, och det är verkligen ett grymt liveband.
Tyvärr så har det blivit lite för mycket Stonesour över Slipknot för min smak men funderade ett tag på att åka ner för att se Behemoth.
Hoppas ni får en grym kväll??
slipknot och massa andra bra band kommer tillbaka till sverige 5 augusti , biljetterna släpps om 1 dag.
![]()
Metaltown 2020
Hårdrocksfestivalen Metaltown är tillbaka på Bananpiren i Göteborg den 5 augusti!www.metaltown.se
Jag sitter som bäst och klurar på huruvida det är den bästa uppladdningen inför Kalmar IM som går att uppbringa, bananpiren, eller om det kanske är mer rimligt att leva på fredagens adrenalinkick till nästa gång. ?Kul!
Sist Slipknot spelade i frihamnen så fick dom piren att gunga så pass att den blev tvungen att inspekteras för sprickbildningar ?
Kändes rätt äckligt när marken helt plötsligt började svaja....
Haha förstår det, då var det bra röj på spelningen.Kul!
Sist Slipknot spelade i frihamnen så fick dom piren att gunga så pass att den blev tvungen att inspekteras för sprickbildningar ?
Kändes rätt äckligt när marken helt plötsligt började svaja....