Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, få band kan mäta sig.Ett av mina favoritband alla kategorier, de gjorde trots allt en suverän spelning för typ 20 pers på studenternas hus i Göteborg på 90-talet.
Dags ikväll igen, ska bli ett nöjeBad religion streamar 4 konserter
90 talet Ikväll.
Såg 80 talet konserten förra veckan, riktigt bra.
Rekommenderas varmt om det finns flera fans härinne.
![]()
Loading...
nocapshows.com
Ingen?Inte ikväll, men på lördag kväll ska jag och frugan på P-Floyd på Dalhalla.
Dock faller det sig så att vårt tänkta sällskap inte kan följa med, så jag har två biljetter över.
Om någon happyit är intresserad så kan jag byta dem mot några lokalbrygda öl från någon annanstans än min hemtrakt.
Ingen?
Inte ska jag väl behöva göra papperssvalor av två betalda biljetter?
Grymt! Kan inte tyvärr, men bra initiativ!Inte ikväll, men på lördag kväll ska jag och frugan på P-Floyd på Dalhalla.
Dock faller det sig så att vårt tänkta sällskap inte kan följa med, så jag har två biljetter över.
Om någon happyit är intresserad så kan jag byta dem mot några lokalbrygda öl från någon annanstans än min hemtrakt.
Om man bara hade barnvakt... Riktigt generöst erbjudande! ?Inte ikväll, men på lördag kväll ska jag och frugan på P-Floyd på Dalhalla.
Vi klurade på det, men blev för knepigt att få ihop logistiken.Tyvärr ingen som nappat.
Nu är det försent då jag strax går genom entrén.
Det blir säkert bra trots att det regnar just nu. ?
Även om det är ett sk skämt så tar jag faktiskt lite illa upp av den typen av humor….Är det där sån nazimusik?
Aha, det var inte meningen :(Även om det är ett sk skämt så tar jag faktiskt lite illa upp av den typen av humor….
Grym lokal, åtminstone senast jag var där. Hoppas det blir trevligt.
Inte ikväll, men på lördag kväll ska jag och frugan på P-Floyd på Dalhalla.
För den som är intresserad så går det nu att köpa biljetter till P-Floyd
Vem kan behöva mer än Thåström och Hellacopters?Så där ja, armbandet för Åre session är på plats.
Thåström och Hellacopters är ju givna, kanske nått mer. Krunegård är det något eller?
Svar till: kan jag få till Sweden Rock i år eller, tveksamt men faen vilken line up.Visa bilaga 552124
Sjukt avis. Köpte Somewhere... -92, försökte se dem när de var i Sthlm -96, men det visade sig vara slutsålt. Och ikväll måste jag till Kapellskär o sova tidigt inför lotsningar imorgon som börjar kl 03.30. A day late and a dollar short.... the story of my life...Ikväll är det äntligen dags för Social Distortion på Grönan. Social Distortion är något jag ofta sätter på när jag kommer hem efter en lång arbetsvecka och vill peppa igång fredagen lite extra. Kommer bli magiskt!
Tråkigt för dig och tyvärr är de inte i Europa så ofta. Hörde också de för första gången ungefär då, 92ishSjukt avis. Köpte Somewhere... -92, försökte se dem när de var i Sthlm -96, men det visade sig vara slutsålt. Och ikväll måste jag till Kapellskär o sova tidigt inför lotsningar imorgon som börjar kl 03.30. A day late and a dollar short.... the story of my life...
Gött men såg du inte Nile? De fick mig nästan att försöka panik-planera en resa till Sölvesborg då det var länge sen de kom hit och Sverige fick inga ordinarie datum på deras nuvarande europaturné...Missade denna tråden! Men kom hem med livet i behåll från Sweden Rock!!! Satan vad bra det var, har ju blivit uppskjutet två år. Men nuså var det dags igen för att njuta av lite bra musik.
Bästa var ju Mercufyl Fate, Witchcraft, Opeth och Sorcerer.
Kul också att se Megadeth och Accept. 10cc var en bubblare som var oväntat bra.
Visa bilaga 561140
Visa bilaga 561180
Visa bilaga 561181
Visa bilaga 561182
Visa bilaga 561183
Nä tyvärr, de spelade samtidigt som Night Ranger som jag kikade på istället.Gött men såg du inte Nile? De fick mig nästan att försöka panik-planera en resa till Sölvesborg då det var länge sen de kom hit och Sverige fick inga ordinarie datum på deras nuvarande europaturné...