Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad hände där! Trodde det var avgjort när jag gick och handlade..och rättvisa skipades i Malmö. Yay!
Befarar att det kan komma att finnas (åminstone) två konkurrerande sådana trådar.Du menar en egen tråd för det enda riktiga AIK!?![]()
Om du menar att du uppfattat det som att trådar på detta forum strikt håller sig inom området som trådens rubrik anger blir jag lite orolig.Den andre tråden blev ju irrelevant efter senaste rubrikbytet, så vad ska vi som vill diskutera riktig hockey och inte ouppnåeliga fantasier göra?![]()
I den andra tråden kan man ju fortfarande håna Färjestads Bollklubb iaf!Den andre tråden blev ju irrelevant efter senaste rubrikbytet, så vad ska vi som vill diskutera riktig hockey och inte ouppnåeliga fantasier göra?![]()
Det kan man göra överallt! Precis överallt!I den andra tråden kan man ju fortfarande håna Färjestads Bollklubb iaf!
En tråd som byter namn varje vecka känns ganska irrelevant. Man vet till sist inte vilken tråd man egentligen skrivit i. Var det Brynästråden, Färjestadstråden eller någon annan kaffetråd?Tycker det är lite oroväckande med denna avknoppade tråd. Snart finns det väl en tråd för varje lag. Kan sluta med att elcykelforumet får en efterföljare om forumet översköljs av hockeytrådar.
Motsäger dig inte. Däremot står jag för att två (eller fler) hockeytrådar känns lite överdrivet.En tråd som byter namn varje vecka känns ganska irrelevant. Man vet till sist inte vilken tråd man egentligen skrivit i. Var det Brynästråden, Färjestadstråden eller någon annan kaffetråd?
Om det kan bli för mycket hockey kan man debattera. Däremot skulle jag nog vilja hävda att det rätt lätt kan bli för många hockeytrådar på ett cykelforum.Det kan aldrig bli för mycket hockey! Men möjligen för många trådar...!?
Kanske hade varit lättare om överste-grisen hade varit kvar, men hoppet finns!Ikväll får vi hoppas att Malmö gör jobbet i grishuset![]()
Glöm "Heja bollklubben" - tråden, så är allt lugnt.Hmmm, det blir stökigt att föja hockey'n i 2 trådar!![]()
Vinner vi inte mot Vimmseby, då lovar jag att aldrig skriva nått mer här....Hur ska det gå för Melins Solnagossar ikväll då? Rår de på bottenlaget Vimmerby?