[OT] Jag hatar enkäter
Jo, enkäter är ingen favorit hos mig. Man får en lapp med massa frågor om en massa för mig helt ointressanta saker. Alternativet är alltid helt galna och slutar alltid med att jag är helt förvirrad och inte kan välja om jag är missnöjd eller mycket missnöjd med att bilar ska förbjudas köra med dubbdäck eller dylikt.
Jag flyttade till Ludvika för inte så länge sen. Jag fick då ett brev att de ville att jag skulle fylla i en "Inflyttningenkät". Hell NO tänkte jag och slängde skiten. Men så idag så låg det ett brev i hallen med krav om att jag ska fylla i skiten.
Ja, här var det ord och inga visor. Näringslivschefen har signerat brevet och allt så det vara bara och fylla i skiten. Hoppas de blir nöjda.
framsidan:
sida 2-3:
sida 4-5:
sida 6-7:
baksidan:
Jag flyttade till Ludvika för inte så länge sen. Jag fick då ett brev att de ville att jag skulle fylla i en "Inflyttningenkät". Hell NO tänkte jag och slängde skiten. Men så idag så låg det ett brev i hallen med krav om att jag ska fylla i skiten.
Ja, här var det ord och inga visor. Näringslivschefen har signerat brevet och allt så det vara bara och fylla i skiten. Hoppas de blir nöjda.
framsidan:
sida 2-3:
sida 4-5:
sida 6-7:
baksidan: