[OT] Jag hatar enkäter

• Trådstartare Trådstartare e.
  • Start datum Start datum

e.

Aktiv medlem
[OT] Jag hatar enkäter
Jo, enkäter är ingen favorit hos mig. Man får en lapp med massa frågor om en massa för mig helt ointressanta saker. Alternativet är alltid helt galna och slutar alltid med att jag är helt förvirrad och inte kan välja om jag är missnöjd eller mycket missnöjd med att bilar ska förbjudas köra med dubbdäck eller dylikt.

Jag flyttade till Ludvika för inte så länge sen. Jag fick då ett brev att de ville att jag skulle fylla i en "Inflyttningenkät". Hell NO tänkte jag och slängde skiten. Men så idag så låg det ett brev i hallen med krav om att jag ska fylla i skiten.

krav.jpg ht=300

Ja, här var det ord och inga visor. Näringslivschefen har signerat brevet och allt så det vara bara och fylla i skiten. Hoppas de blir nöjda.

framsidan:
1.jpg ht=600

sida 2-3:
2-3.JPG ht=507

sida 4-5:
4-5.JPG ht=513

sida 6-7:
6-7.JPG ht=522

baksidan:
8.jpg ht=600

[OT] Jag hatar enkäter
Och jag tyckte jag var rolig när jag dissade någon högskola som beställt en SCB undersökning, som det fortfarande finns folk som envisas är seriösa. En fråga löd typ, vad tycker du om "<något> högskola" (aldrig hört talats om tidigare):

* Bra x
* Bra y
* Bra z
* Bra w
* Ingen åsikt

Tror dock inte man sabbar så mycket till SCB genom att lägga ner så mycket jobb som du gjort här.

En fråga: Hade du lim och sånt hemma eller gick du och köpte enbart för detta? :D

[OT] Jag hatar enkäter
Jag vet inte om jag skall sätta bra eller mycket bra som omdöme på den här tråden. Fan vad svårt det är att ta ställning.

[OT] Jag hatar enkäter
Hahaha, om de inte skrattar rejält åt det där på kommunen är det lika bra att flytta vidare.
Så jäkla ambitiöst! Heja erik!

[OT] Jag hatar enkäter
hahahah, vafan?! du kommer garanterat råka ut för molotovs genom fönstren och människoavföring smetat på dörrhandtaget. ser att du inte vet hur hård näringslivschefen är.

...och om någon skulle plinga på dörren, och det ligger en brinnande papperspåse utanför dörren, så rekommenderar jag att du inte ska trampa på den.

[OT] Jag hatar enkäter
Jobi skrev:
-------------------------------------------------------
> Grattis till historiens roligaste inlägg! Du har
> förlängt mitt liv med flera år.

+1

Jag hoppas att vi får se svaret från näringslivschefen.

P.S. Denna borde klistras högst upp för alltid D.S.

Cranckit

Tillbaka
Topp