marr
Aktiv medlem
OT kängor!
Funderat ett tag på att skaffa mig ett par rejäla kängor. Tänker mig höga Lundhags. Finns lite olika modeller och jag funderar fram o tillbaka. Höga, låga, membran, inte membran osv osv.
Har ett par låga membran kängor av riktigt bra kvalité. Men nu fram på hösten saknar jag en lite högre. Den ska även vara funktionell för längre vandringar.
Mest inne på Lundhags ranger high för tillfället. Enlagers, rejäla saker,
Ett krav är att de är svarta, får inte ha de på jobbet annars. Använder dock överhängande mina låga där även i framtiden. Men för längre perioder i fält i dåligt väder så vill jag nog hellre ha enlagers kängor. Blir membrankängorna väl blöta så torkar de ju aldrig...
Vad använder ni när ni inte cyklar i skogen?
Har ett par låga membran kängor av riktigt bra kvalité. Men nu fram på hösten saknar jag en lite högre. Den ska även vara funktionell för längre vandringar.
Mest inne på Lundhags ranger high för tillfället. Enlagers, rejäla saker,
Ett krav är att de är svarta, får inte ha de på jobbet annars. Använder dock överhängande mina låga där även i framtiden. Men för längre perioder i fält i dåligt väder så vill jag nog hellre ha enlagers kängor. Blir membrankängorna väl blöta så torkar de ju aldrig...
Vad använder ni när ni inte cyklar i skogen?