Pfaff
Aktiv medlem
[OT, kanske?] Happylove? Nya kontaktforum.
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Äntligen!
@Pfaff klart enklare för oss om du anmäler profilen istället för ett inlägg här...
Nä, varför ska man göra det enkelt för dem som försöker hålla forumet rent från sånt... Såklart ska man inte det. Bättre att ha roligt.Men inte lika roligt.
Okey! Då har jag en flygresa att avboka... Och här trodde man att man var speciell.
Nä, varför ska man göra det enkelt för dem som försöker hålla forumet rent från sånt... Såklart ska man inte det. Bättre att ha roligt.
Grejen är att jag inte gillar kolfibercyklar. Kräver hårdare saker.Jag hade svarat Fatima. Kan vara en riktig kanontjej som gillar kolfibercyklar och lädersadlar!
Bara klicka på användarnamnet så kommer du till profilsidan. Där kan du anmäla om du får spam i framtiden :)Hittade inte hur det skulle gå till. Inga rapportera-länkar från PM-sidan.
Jag vill också ha så där coola alternativ.Bara klicka på användarnamnet så kommer du till profilsidan. Där kan du anmäla om du får spam i framtiden :)
Visa bilaga 620790
Happyending blir forumdelen där man pratar separationer.Men……borde det inte finnas en kontaktforumdel, typ Happylove?
Se där!Bara klicka på användarnamnet så kommer du till profilsidan. Där kan du anmäla om du får spam i framtiden :)
Visa bilaga 620790
Någon form av förklaring kan vara bra. Ibland är det uppenbart, men inte alltid.Se där!
Räcker det att skriva "en dum en"?
Mitt vackra utseende, hederliga framtoning, höga intelligens och stora förmögenhet.
Givetvis.
Frågor på det?
Imponerande ihärdigt ni arbetar.Någon form av förklaring kan vara bra. Ibland är det uppenbart, men inte alltid.
Dagens fisk hade tex svensk ip, dock via vpn.
Då borde jag också fått en förfrågan men det vart tji!Mitt vackra utseende, hederliga framtoning, höga intelligens och stora förmögenhet.
Givetvis.
Frågor på det?
Världen är hård men orättvis!Då borde jag också fått en förfrågan men det vart tji!
Äh, dom vill ju bara att man ska skicka giftcards efter en stund så att dom kan betala räkningar etc….?Skaffa dig ett instakonto och du blir inte lottlös.
Äh, dom vill ju bara att man ska skicka giftcards efter en stund så att dom kan betala räkningar etc….?
Oja! Brukar vara ett par stycken varje månad som hör av sig.Du har erfarenheter?