[OT] Köpa en fenix3 eller?
Just nu kör jag med en Forerunner 210, men armbandet börjar kännas lite utmattat, rädd att det snart går av. Så jag funderar på att köpa en Fenix3, har kollat och suktat efter en sådan sedan den introducerades men alltid tyckt den varit för dyr och att jag inte har någon större anvädning för den egentligen. Men nu behöver jag ju (nästan) en ny löparklocka och en klocka för utomhussimning också.
MEN, hur är det egentligen med den där GPSen? Läser så mycket om att den är helt off och jättadålig, är det så eller är det överdrivet? Inte för att jag har jättekrav, vil bara veta var jag sprungit och hur långt så är jag nöjd typ.
Mäta pulsen påhandleden, kunde vara kul att få dagliga mätningar på puls över dagen, någon input på det? Bara kul första veckan eller något man kanske kollar lite på?
MEN, hur är det egentligen med den där GPSen? Läser så mycket om att den är helt off och jättadålig, är det så eller är det överdrivet? Inte för att jag har jättekrav, vil bara veta var jag sprungit och hur långt så är jag nöjd typ.
Mäta pulsen påhandleden, kunde vara kul att få dagliga mätningar på puls över dagen, någon input på det? Bara kul första veckan eller något man kanske kollar lite på?