[OT] Laga chippat PSTwo.

Carl

Aktiv medlem
[OT] Laga chippat PSTwo.
Dret! Mitt chippade PsTwo är trasigt, griper efter alla möjligheter att hitta nån som kan laga.
Skivan snurrar och grafiken syns när man startar men den läser inte skivor.

Finns det nån här som är duktig på sådant, eller som känner någon som inte tar min skjorta i gengäld för att laga det??

[OT] Laga chippat PSTwo.
inte så bra? dom har ju speltitlar som är en miljon ggr bättre än xbox'en tex, bilspel då, och rattar som är xboxens inte äns kommer i närheten av... turistmaster eller va dom plastracklen heter till xbox...

[OT] Laga chippat PSTwo.
oskar_ ta reda på fakta innan du skriver, spel kanske e bra men vad skall du spela på konsollen e skit och du oxo. Lägen Lars, gå över skol-gården, sätt upp skyltem, logga ut mm.

[OT] Laga chippat PSTwo.
Ja men man ska väll förfan spela på skiten o inte kolla va det är för hårdvara?? jag är fullt medveten om att xbox har kraftigare prylar än vad ps2 har, men ps2 har så oändligt mkt bättre spel o grafiken är inte långt ifrån. så för mig är iaf det självklara valet ps2...

[OT] Laga chippat PSTwo.
Damien 666, varför den fientliga tonen?
Gilla läget, det finns ratt till PS2:an. Till kryssboxen finns bara något konstigt runt att hålla i som liknar ratt.

[OT] Laga chippat PSTwo.
Just det man skall kunna spela på skiten försök att spela på en moddad PS2.
Har du missar skolan STAVA.
Oskars_ ord- men ps2 har så oändligt mkt bättre spel o grafiken är inte långt ifrån. så för mig är iaf det självklara valet ps2...
Funderar på hur du tänker ???????????????
Nada ...

[OT] Laga chippat PSTwo.
Damien 666 skrev:
-------------------------------------------------------
> Just det man skall kunna spela på skiten försök
> att spela på en moddad PS2.

palla modda.

> Har du missar skolan STAVA.

jag skriver för snabbt o pallar inte lägga ner energi på att stava till en sån som dig.

> Oskars_ ord- men ps2 har så oändligt mkt bättre
> spel o grafiken är inte långt ifrån. så för mig är
> iaf det självklara valet ps2...
> Funderar på hur du tänker ???????????????
> Nada ...
>

du har uppenbarligen inte spelat nåt av dom nyare spelaen till ps2, GT4, WRC4 osv....

[OT] Laga chippat PSTwo.
Damien 666 skrev:
> Nya PS3 pris ca 10000 sek XBOX 2500-4000 sek.
> Visste du det oskar_
>

xbox 360 kostar 3500 de visste jag idot.

[OT] Laga chippat PSTwo.
jag är 15år....

o vad är du då, ett litet svin som tror att du kan allt om tevespel och vet bäst o så? troligtvis för att du inte kan ett skit om cuklar så vill du glänsa här nu för att du tror att du är insatt med teve spel....

[OT] Laga chippat PSTwo.
ja men ditt mongo dom 2 olika är typ exakt samma skit med lite extra tillbehör till den ena....

cuklar är sånt du aldrig kommer kunna lära dig.

[OT] Laga chippat PSTwo.
En gick ut hårt från första sekund, motståndaren börjar komma in i andra andningen snart så fagten är snart i full gång...
Stämmer in i; FIGHT, FIGHT, FIGHT!

[OT] Laga chippat PSTwo.
sluta käfta emot oskar_ han vill bara mucka.. inte lönt o tjabba med sådana linisar..

carl> pm:a mig så kan du få kontakt till en polare som fixar allt vad gäller konsoller..

[OT] Laga chippat PSTwo.
En gick ut hårt från första sekund, motståndaren börjar komma in i andra andningen snart så faighten är snart i full gång...
Stämmer in i; FIGHT, FIGHT, FIGHT!

[OT] Laga chippat PSTwo.
Damien 666 skrev:
> Damien 666, varför den fientliga tonen?
>
> oskar_ är en liten skit med nada erfarenhet av
> livet 14 år.
>
>
>
>
> Redigerad 1 gånger. Senaste ändring 2005-12-09
> 17:31 av Damien 666.

Vilken strålande anledning att vara arg, bitter, otrevlig och fientlig =)
Om jag är äldre än dig, är det då ok eller kanske t.o.m rekommenderat att jag skall vara bitter och behandla dig som skit?

[OT] Laga chippat PSTwo.
orb skrev:
> sluta käfta emot oskar_ han vill bara mucka..
> inte lönt o tjabba med sådana linisar..

Vill jag? :Þ

[OT] Laga chippat PSTwo.
klantig formulering..

Oskar_ sluta tjabba emot den där linisen.. han vill bara mucka.. det är inte lönt..
eller något sådant.. så blev det kanske lite klarare ;)

[OT] Laga chippat PSTwo.
Haha... Damien666 är så jävla gammal och vis att han ger sig fan på att läxa upp en 15-åring som tycker spelen är viktigare än hårdvaran. Ska man dra parallellen med cykling är Damien en sån som enbart bryr sig om cykeln och inte hur man kör på den...

Men men. Kul att den ena verkligen utger sig för att vara gammal och vis, medan den andra är en stolt 15-åring som inte bryr sig, och ändå ser bådas inlägg ungefär likadana ut...

[OT] Laga chippat PSTwo.
Leo skrev:
> Det märks verkligen att folk inte cyklar så mycket
> på vintern... ;-)
> Här en tråd med ett litet inlägg som ger lite
> klarhet i vintermörkret: Re: Swebikers dra at
> helskotta!!!!
>
> /Leo
>

Aha... grälet var djupare rotat än bara tv-spelskonsoler... Förklarar saken. Damien kan inte låta bli att börja bråka med Oskar_ ...

[OT] Laga chippat PSTwo.
Men Mattz då.

stipendiet.png

[OT] Laga chippat PSTwo.
*host*
ps3 kommer inte kosta 10 000. kommer kosta samma som xbox 360.
Vad den borde kosta är 10 000, samma för xbox 360. Men dom säljer dom för 3-4000 för dom tjänar ändü in dom pengarna pü spelintäckter.

(Tysk keyboard)

[OT] Laga chippat PSTwo.
360 finns i två versioner.. bla så har den billigare inte trådlösa handkontroller, hårddisk, headset, fjärrkontroll, internet uppkoppling.. kanske var mer som saknades.. däremot så går den billigare att uppgradera till den dyrare om man så önskar.

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp