[OT] Laga chippat PSTwo.

[OT] Laga chippat PSTwo.
Damien 666 skrev:
-------------------------------------------------------
> Bra oskar_ hoppas att du inte tillför några
> trådar något mer alls.

Han har ju tillfört mer till detta forum än du iaf. Även om 50% bara är skit så är resterande inlägg antingen roliga eller seriösa. Dina är ju bara rena krigsförklaringar och vill man läsa sånt kan man läsa om Saddams rättegång...

[OT] Laga chippat PSTwo.
Damien 666 skrev:
-------------------------------------------------------
> Tänk vad vissa fattar trögt eller ???
> Men det blev tyst på Oskar_ ett tag.
> vem är Matthz ???
>

Saxat ur användarprofil:

Användarnamn: Damien 666
E-post: anderhagen@hotmail.com

Användarnamn: Matthz
E-post: anderhagen@telia.com

[OT] Laga chippat PSTwo.
Jag var ung och naiv.

Jag anade föga de oerhörda krafter som låg på lur, hur de kom att initieras av en inte ont anande liten gnista.

De kom att explodera ut i våldsamma strider då de tu kämparna vred sina pubertala anleten i syfte att vomera ur sig de otäckaste av vidrigheter och slunga dessa drypande styggelser i riktning mot varandra.

Men även de svåraste av tider har ett slut och det är de, som i de tyngsta av stunder härdar ut, som i slutet kommer hyllas som hjältar.

Jag var ung och naiv.

[OT] Laga chippat PSTwo.
Tja.. om man får komma med ett vettigt inlägg i denna tråd.

Förmodligen lasern som har pajat som någon skrev innan. Om du byter lasern se till att de modar om drivspänningen från 9V till 5V till laserarmen.
Problem med PS2 att får lasern problem vid svårlästa skivor som det lätt blir med brända så jobbar motorn till lasern så mycket att spolen bränns. Där av att man även skall moda drivspänningen till motorn för laserarmen.

Senast redigerad av en moderator:
[OT] Laga chippat PSTwo.
Jag får nog iaf bemöta seriösa svar med seriösa kommentarer. Det är en PsTwo jag har, dvs PS2 v.12. Jag t r o r inte de ska voltmoddas på det sättet, men tack för tipset iaf.

Lasern är inte nog inte trasig trasig heller. Det är verifierat m h a en annan fungerande PsTwo och en fungerande Laser. Jag har även monterat laserfix just för att skydda lasern, något som är mer eller mindre skitviktigt på just PsTwo eftersom den t.o.m. har laserproblem på omoddade maskiner.

Problemet är dock att den inte läser skivor, så visst är lasern misstänkt. Men det är lite för dyrt för att chansa. SKulle hellre ha en diagnos utförd av någon som varit med om liknande fel tidigare.

Tillbaka
Topp