Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det samma bana imorrn, dvs typ konstsnöbanan, eller blir det längre varv?Kommer vara banvakt under morgondagens Smart energy och Bauhaus Cup. Ska bli kul. Kan vinka åt er!
Jo absolut men det gick snabbt när alla började staka. Brink vann ju Vasan med fäste och det var ju inte speciellt länge sen. Tänker att det var en period för 20-30 år sedan när det säkert var tillräckligt bra spår för att staka "allt" Men går man mycket längre tillbaka absolut då var det helt andra spår (eller framför allt stavfäste är det väl som avgör)
Det är två eller ett varv på 2,5 km i morgon när det är stafett. På söndagens 15 km är varvet 3 km långt.Är det samma bana imorrn, dvs typ konstsnöbanan, eller blir det längre varv?
Såvida det inte är någon superobstinat happyit i starfältet.Smart energy cup i morgon:
15 km i klassisk stil. Fem varv á tre kilometer. 110 höjdmeter per varv.
Ingen risk att någon kommer köra på blanka skidor, det är en bana modell tuff.
Är inte Happykonsensus att stakning är fult och således inget vi, som lite ängsligt kollektiv, ägnar oss åt? I alla fall inte i uppförsbackar, där är det den vackra diagonalåkningen som gäller.Såvida det inte är någon superobstinat happyit i starfältet.
Låt eliten staka. Vi vet vad som egentligen är bäst. Vi är kanske inte i världstoppen, men vi vet ändå bättre/bäst. Och ffa, vi har god smak och känsla för stil (eller iaf åsikter).Är inte Happykonsensus att stakning är fult och således inget vi, som lite ängsligt kollektiv, ägnar oss åt? I alla fall inte i uppförsbackar, där är det den vackra diagonalåkningen som gäller.
Vet inte om happy utmärks av 100 %:ig konsensus. Brukar alltid vara ngn sur jävel som ska säga emot.Är inte Happykonsensus att stakning är fult och således inget vi, som lite ängsligt kollektiv, ägnar oss åt? I alla fall inte i uppförsbackar, där är det den vackra diagonalåkningen som gäller.
Oavsett personliga preferenser får man nog säga att det var en rättvis seger. Stark hela loppet och bäst tryck på upploppet.Jag är glad över segraren i Tjejvasan...en favvo för mig.
Nej!Vet inte om happy utmärks av 100 %:ig konsensus. Brukar alltid vara ngn sur jävel som ska säga emot.![]()
Jo!
Fel! Vi har fel alla tre! Och det är jag säker på att jag har rätt angående.Ni har fel bägge två...
Tala för dig själv!Fel! Vi har fel alla tre! Och det är jag säker på att jag har rätt angående.
Ja, genom att jag sa att vi alla hade fel så nöjer jag mig naturligtvis med att tala för mig själv. Jag vill ju inte ha mer än ett fel.Tala för dig själv!
Amatör. Du är nöjd med ett fel (!). En riktig proffstyckare har aldrig fel. Oavsett (överbevisning)!Ja, genom att jag sa att vi alla hade fel så nöjer jag mig naturligtvis med att tala för mig själv. Jag vill ju inte ha mer än ett fel.
Jag skulle kunna hålla med dig, men då skulle vi ha fel alla fyra.Fel! Vi har fel alla tre! Och det är jag säker på att jag har rätt angående.
Fel! Jag har inte alls sagt att jag är nöjd med ett fel. 0 tillhör mängden av tal som inte större än 1.Amatör. Du är nöjd med ett fel (!). En riktig proffstyckare har aldrig fel. Oavsett (överbevisning)!
Du vill ju inte ha mer än ett fel. Ett fel är alltså okej. Lawyered!Fel! Jag har inte alls sagt att jag är nöjd med ett fel. 0 tillhör mängden av tal som inte större än 1.
För övrigt är jag inte proffstyckare utan sanningssägare. Sådana har inte fel över huvud taget. Förutom då de har fel och erkänner det då de är sanningssägare.
Vill du ha mer än ett fel?Du vill ju inte ha mer än ett fel. Ett fel är alltså okej. Lawyered!
Pluspoäng för att du (säger att du) är en sanningssägare (det säger ju alla proffstyckare).
Does not compute. Inget fel är enda möjligheten!Vill du ha mer än ett fel?
Endast svaren ja eller nej godtas!
Äh, alla kan ha fel. Även jag har haft fel en gång.Noll var en matematisk revolution (som maya "uppfann"). När det gäller fel är ingen mängd (noll, 0) den enda rätta mängden.
Jag också, säkert. Men det är inte rätt!Äh, alla kan ha fel. Även jag har haft fel en gång.
Rekommenderar studium av kardinaltal.Vänta nu, om man delar antalet grejjor i en oändlig mängd med antalet saker i en annan oändlig mängd, vad får man då ?
Jag tror att det är svårt att med säkerhet säga vilka som började använda nollan först och det finns nog en del som talar för att den kan ha börjat användas på olika ställen helt oberoende av varandra.Noll var en matematisk revolution (som maya "uppfann"). När det gäller fel är ingen mängd (noll, 0) den enda rätta mängden.
Absolut uppkom behovet av en nolla på flera ställen (när matematiken behövde ett "värdelöst" värde). Oavsett vilka talsystem man använde. Vissa (tidsbestämda) kulturer är dock äldre än andra. Men, nu är vi kanske längre bort från topic än nånsin förut (troligtvis håller du inte med mig, vilket är helt normalt). :)Jag tror att det är svårt att med säkerhet säga vilka som började använda nollan först och det finns nog en del som talar för att den kan ha börjat användas på olika ställen helt oberoende av varandra.
Kulturer som det inte finns några, eller bara få, skriftliga lämningar från lär vara väldigt svåra att uttala sig om huruvida de hade någon nolla. Jag har f.ö. hört påstående om att nollan "uppfunnits" även i Indien och Mesopotamien.Absolut uppkom behovet av en nolla på flera ställen (när matematiken behövde ett "värdelöst" värde). Oavsett vilka talsystem man använde. Vissa (tidsbestämda) kulturer är dock äldre än andra. Men, nu är vi kanske längre bort från topic än nånsin förut (troligtvis håller du inte med mig, vilket är helt normalt). :)
Ja, nån från Indien hade väl den första "officiella" nollan (med "vårt" fingerbaserade siffersystem).Kulturer som det inte finns några, eller bara få, skriftliga lämningar från lär vara väldigt svåra att uttala sig om huruvida de hade någon nolla. Jag har f.ö. hört påstående om att nollan "uppfunnits" även i Indien och Mesopotamien.