Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ska de upp i 12 lär vallateamet få göra ett riktigt bra jobb.8 för Sverige alltså. Mogren trodde på 12. Jag lägger mig mittemellan och säger 10.
Men det förutsätter att vallateamet gör sitt jobb.
Riktigt trist för henne. Och inte bra för svenska laget. Var rimligen en klar kandidat till att åka både teamsprint och stafett.![]()
Längdskidor: Linn Svahn har fått hjärnskakning – lämnar VM
Linn Svahn har fått hjärnskakning och missar VM. Hon ramlade under träningen i onsdags. – Det känns som att det är en förbannelse över mästerskap, säger tränaren Stefan Thomson.www.svt.se
Fy fan vad jag lider med den stackars tjejen![]()
Längdskidor: Linn Svahn har fått hjärnskakning – lämnar VM
Linn Svahn har fått hjärnskakning och missar VM. Hon ramlade under träningen i onsdags. – Det känns som att det är en förbannelse över mästerskap, säger tränaren Stefan Thomson.www.svt.se
Blir det inte svenskt guld så vet vi vem som inte hejat tillräckligt bra!
Inte vanligt att hon är så snabb i kvalenSkistad inte längre efter än att det kan bli jobbigt att bli av med henne senare idag.
Självklart gjorde de det. Sedan tog det ett tag innan nån mer valde denJag gissar att Sundling och Skistad kommer att välja kvartsfinal nummer 1. Någon som tror annorlunda?![]()
Inte jinxa det nu s.a. vi får fem norrmän i finalen och helnorsk pall.Näst bästa norrman först på 10 plats i kvalet …
Har de legat av sig?
Nja, han är tydligen 28 år. Har han inte lyckats etablera sig vid den åldern blir det nog svårt att få komma ut och åka lopp utanför Trøndelag.Visa bilaga 754247
Visa bilaga 754248
Visa bilaga 754249
Visa bilaga 754250
Ett fasligt tjoande för någon lokalförmåga som heter Klæbo. Kanske kan bli något av honom?
Maja brukar ju vara bättre i heat än i kval och upploppet skulle kunna passa henne.Frågan är om det blir fler svenskor än Sundling i damfinalen. 2-3 norskor?
Ja, kommer han vidare som LL ska han nog tacka sin lyckliga stjärna. Känns som överhängande risk att han åker ut redan i kvarten.Känns som det där kan skita sig för Anger?