Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
www.langd.se
Vad är problemet?Åh nej, Anna Haag OCH Anja Pärson…![]()
www.langrenn.com
www.langd.se
www.langrenn.com
Bara det är en lugn öppning så :-) förra helgen vart hon nog lite trött på slutetVerkar som Frida startat rätt rimligt. En sekund efter Diggins vid 1,1 km har blivit till 14 s före vid 3,1 km. Om man nu ska tro tidtagningen.
Ner från höjd nära inpå och snöovana skulle kunna vara i alla fall delförklaringar.Bara det är en lugn öppning så :-) förra helgen vart hon nog lite trött på slutet
Nja ...Ebbaseger?
Inte ens pallen för Ebba.Nja ...
Johansson, Rosjö, Persson, Myhlback, Berglund och Anger.Vilka svenska herrar kör?
Enig, tycker också det är för dyrt. Visst det ingår en massa annat men det är jag inte intresserad av tyvärr (vem nu som är intresserad av att titta på Paddel...). Ok biter också i det sura äppletEv. varianter med reklam orkar jag inte med så det har jag inte tittat på. Viaplay Medium för 399 kr/månad är det "billigaste" jag hittat. Tycker det börjar bli rätt dyrt för att få se några skidlopp, men snåljåpen i mig föll till föga.
Är i precis samma båt innehållsmässigt. Är enbart längdskidorna jag är intresserad av.Enig, tycker också det är för dyrt. Visst det ingår en massa annat men det är jag inte intresserad av tyvärr (vem nu som är intresserad av att titta på Paddel...). Ok biter också i det sura äpplet