Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte oxå strunta i världscupen nu i år när de flyttat bort fr tv6. Så blir det tid för mer egen skidåkning och annat.Jag röstar med fötterna och kollar på ski classics istället. Trist, men 400 i månaden är ju ocker.
Skulle det även gälla om svenska golfspelare inte ställer upp i alla tävlingar? Och om svenska fotbollsspelare inte blir uttagna till match?Har oxå viaplay, även om det är lite surt. Kul att kolla på tävlingarna, och dom har även en del bra filmer.
Men borde helt klart få rabatt / cashback när dom svenska stjärnorna väljer att stanna hemma och slappa, eller åker på semester i alperna istället för att delta i wc-tävlingarna !!
+1 Ganska små pengar om man jämför med andra saker man spenderar lika mycket tid på.Har Telias stora sportpaket (inte HBO sport dock) med det mesta.
+1Trevlig Helg
![]()
Surt...Jaha, så gjorde man bort sig igen. Förlängde mitt streampaket hos tele2 för att kunna se skidor på sexan. Där bet man i en lök inser jag idag, snopet. Undrar hur mycket tittarsiffrorna på längd kommer sjunka efter den här ”justeringen”. Det får bli skidskytte och långlopp i år. Och happyuppdateringarna så klart :) Tur svt har os iaf.
Ja, de två valde i alla fall ettan.Ska man tro att det som vanligt blir Sundling och Skistad i kvartsfinal 1 och få andra vill välja den?
Men bra avslutning!Myhlback 34:a vid mellantiden.