[OT] Längdskidor - VM, OS, VC, Ski Classics, Skandinavisk cup, nationella elittävlingar etc.
Ja, han har redan tagit 7 sek på Ryssland.Rick att Poromaa öppnar för hårt.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, han har redan tagit 7 sek på Ryssland.Rick att Poromaa öppnar för hårt.
Du är inte ensam om att tycka och uttrycka det.Kommentatorerna är inge bra
Inga protester. Tappar 36 sekunder på Niskanen på sträckan men slår Bolshunov med 2 sekunder.Mycket bra sträcka av Poromaa. Minst sagt!
"men hon hade gett sig ut på ett hårt träningspass ändå" är väl lite mer än spekulationer? Att hon har en egen stark vilja kan jag köpa men vi behöver inte hjälpa till att svartmåla henne..., typ.Oavsett om hon tränade hårt eller om det enbart var hittepå så har jag fått uppfattningen att hon har svårt att ta till sig råd.
Du menar att spekulationer inte skall förekomma i tråden?
Jag undrar om Häggström grejar att gå med Manificat i 10 km. Fransmannen kommer att dunka på från start är min gissning och då undrar jag om Häggström hänger med hela vägen. Hoppas jag har fel.Om man förutsätter att Kläbo tar silvret tycker jag nästan det är viktigare att hålla Frankrikes rygg.
Sen är det ju såklart bra om han även håller Holunds dito.
Det är precis vad jag är rädd för. Manificat, fristil och hög höjd blir tufft att hänga med.Jag undrar om Häggström grejar att gå med Manificat i 10 km. Fransmannen kommer att dunka på från start är min gissning och då undrar jag om Häggström hänger med hela vägen. Hoppas jag har fel.
Inte otänkbart. Å andra sidan, är det så mkt fördel för Norge?Är rädd för att Holund kan göra ett ryck i sista backen.
Skönt när man har fel.Är rädd för att Holund kan göra ett ryck i sista backen.
Håller med.Tror att Häggström kan få det rejält tufft på sista. Men fram till och med nu har det gått över förväntan totalt för Sverige.