Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte helt oäven. Tvåa i sprinten i norska premiären.Har Forsnaes en spurt?
Såklart !!!!Jonna tar det här![]()
App, app, ett par = 2!Varför snackar ni om att Ribom tappade ett par sekunder, vi har ju det bästa laget ;)
Sparar denna om i fall att![]()
Utgår jag ifrånÅker Jonna 5-milen? Är ju masstart.
Vill hon åka lär det nog inte vara något problem. Ebba har ju dessutom friplats så det blir väl nästan att alla svesnkor som är där får åka. Undrar om Emma är så sugen. Skulle nästan kunna tänka mig att det blir Ebba, Frida, Jonna, Moa och Märta (om hon är kvar).Åker Jonna 5-milen? Är ju masstart.
Hoppas de har mod att ge det bara till JonnaDe kan nog dela ut bragdguldet på plats.
Säg att Ebba spurtar ner Johaug i kampen om segern på femmilen efter en dramatisk upphämtning där hon åkt ikapp en lucka under senare delen av loppet. Då skulle hon i alla tre distanslopp med liten marginal "knust" det stora norska hoppet.Hoppas de har mod att ge det bara till Jonna
Va!? Jag hoppas på en spurtstrid där Jonna, Ebba och Frida kommer in tillsammans med Diggins, Johaug, Weng och Slind och att svenskorna tapetserar pallen.Nervpåfrestande sekundstrid på Skiathlonen och 10K, och nu denna. Hoppas 5-milen blir lugn med en svenska som vinner med god marginal. Pallar inte mer...
Ok, då kan de få dela.Säg att Ebba spurtar ner Johaug i kampen om segern på femmilen efter en dramatisk upphämtning där hon åkt ikapp en lucka under senare delen av loppet. Då skulle hon i alla tre distanslopp med liten marginal "knust" det stora norska hoppet.