Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Baserat på vilken regel då?Äh, hon borde inte blivit dömd. Och stackars Nils Jakob Hoff, måste vara riktigt jobbigt att ha en duracellkanin i huset !
Ja, det finns ju en del som inte fattar verkligheten, som GS tex. Som har svårt att förstå även om dom försöker.Du vet att lögner inte blir sanna bara för att man upprepar dem?
www.langd.se
Nä känns lite oväntat.Kardin raskare än Poromaa i löpning. Hade jag inte gissat.
![]()
Långloppsstjärnan knäckte Poromaa i SM-loppet - Langd.se
William Poromaa missade att ta sig under drömgränsen 30 minuter på 10 kilometer löpning i SM-tävlingen. Han fick även se sig besegrad av långloppsstjärnan från Lager 157 Ski Team.www.langd.se
Såg det där, lite sorgligt att hon inte fick ihop det. Kändes ju som en grym talang...Var ju stora talangen som aldrig blev nåt.![]()
Chocken: Väljer att sluta – som 24-åring
Den norska skidstjärnan Helene Marie Fossesholm avslutar karriären – 24 år gammal. Beskedet chockar landslagstränaren och skidikonen Marit Björgen. – Det är fruktansvärt sorgligt, säger Björgen till Dagbladet.www.expressen.se
Du säger att hon dopade sig ? Förklara mer.Vet inte när hon slutade med de dopningsklassade tillväxthormonerna, men känns lite som talangen drevs mycket av det. Som senior har det varit mycket upp och ner, mest ner.
Hon kanske återupptar sin cykelkarriär. Hon har i alla fall ett JVM-brons i MTBVar ju stora talangen som aldrig blev nåt.![]()
Chocken: Väljer att sluta – som 24-åring
Den norska skidstjärnan Helene Marie Fossesholm avslutar karriären – 24 år gammal. Beskedet chockar landslagstränaren och skidikonen Marit Björgen. – Det är fruktansvärt sorgligt, säger Björgen till Dagbladet.www.expressen.se
Nja, hon ska börja plugga till läkare efter jul. Är motivationen slut gäller det nog elitidrott öht.Hon kanske återupptar sin cykelkarriär. Hon har i alla fall ett JVM-brons i MTB
Hade helt missat att Stavås Skistad också fått hormoner. Hon känns ju minst sagt rejäl i jämförelse med vad man läste om Fossesholm.September 2017 enligt denna artikel.
www.langd.se
Apropå Skistad verkar hon inte direkt hänga med resten av landslaget i ngn större utsträckning.
![]()
Väljer att stå över landslagsläger – igen - Langd.se
Norska landslaget har de senaste dagarna befunnit sig på Mosetertoppen för träningsläger. Återigen utan Kristine Stavås Skistad. Nu hoppas landslaget hitta en lösning på situationen.www.langd.se
Jag är inte 100% säker men jag tror hon hormonbehandlades för att skynda på puberteten och få en lite mer kontrollerad tillväxt. Alltså tvärtom jämfört med Fossesholm. För övrigt hade Fossesholm dispens eftersom hon var EXTREMT kort under tidiga tonår och är det fortfarande.Hade helt missat att Stavås Skistad också fått hormoner. Hon känns ju minst sagt rejäl i jämförelse med vad man läste om Fossesholm.
www.langrenn.com
"skriver hon till svt sport" - vad betyder ens det? Att någon skrivit något och sen skrivit under med Stepanova. Det kan vara hennes egna ord, det kan vara någon som dikterat åt henne, eller så har hon inte ens varit nära datorn. I Putins Ryssland betyder ingenting man läser längre någonting. "Krig är fred, frihet är slaveri, okunnighet är styrka" är ett citat som passar in ganska bra...![]()
Vintersport: Ryska stjärnan Veronika Stepanova: ”Vladimir Putin är min president och mitt land har alltid rätt”
Fis beslutade i dag att stoppa ryska skidåkare från OS. Veronika Stepanova är en av de som därmed inte får tävla i Italien. ”Vladimir Putin är min president, och mitt land har alltid rätt”, skriver hon till SVT Sport.www.svt.se
Jag tycker att man ska vara försiktig med att döma människor som bor i repressiva länder. Hade hon sagt något ickepositivt om Putin i svensk media så hade hon i bästa fall blivit av med sin försörjning. I värsta fall fått några års straffarbete.Edit: Sagt med brasklapp för om hon hotats/pressats till att göra uttalandet och inte alls står för det.
Ja, som jag skrev i min edit-kommentar så gäller mitt uttalande baserat på att det är hennes egen åsikt. Jag kan ha fel, men mitt intryck är att hon är den som gjort/tillskrivits flest sådana "Putinrövslickande" uttalanden."skriver hon till svt sport" - vad betyder ens det? Att någon skrivit något och sen skrivit under med Stepanova. Det kan vara hennes egna ord, det kan vara någon som dikterat åt henne, eller så har hon inte ens varit nära datorn. I Putins Ryssland betyder ingenting man läser längre någonting. "Krig är fred, frihet är slaveri, okunnighet är styrka" är ett citat som passar in ganska bra...
www.langrenn.com
Där har du fel, jag tror Johaug dopat sej avsiktligt med läppsalvan som ursäktNu måste hon ju få samma straff som Johaug, tyvärr. Men egentligen tycker jag att det borde vara korta straff för sådana händelser. Ändrade regler. Det är nog ingen som tror att Johaug eller Carl dopade sig på riktigt för att förbättra prestationer. Alla vet att det var misstag.