Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl nästan så de skulle kunna kasta in Frida....Kors i taket!
Frida och Calle.Det är väl nästan så de skulle kunna kasta in Frida....
Undrar om det finns upptaget i FIS-reglementet vad gäller otillåtna hjälpmedel. Annars kanske svenska herrarna kunde skramla ihop till en.Tidsmaskin tror jag på, de verkar ha åkt på negativ tid från föregående kontroll.
Precis!Eller omformulerat:
"Vilka är intresserade av att delta i ett lag som med stor sannolikhet vinner OS-guld?"
"Vilka vill slippa delta i ett lag som sannolikt kommer att bli häcklade i media?
Weng börjar bli en ansvarstagande dam på gamla dar?! Har väl i senare års mästerskap för norska damerna varit lite svarte petter över att behöva gå den sträckan. Med start då Stina dängde dit Johaug i Seefeld?Norge: Kristin Austgulen Fosnäs, Astrid Öyre Slind, Karoline Simpson-Larsen och Heidi Weng.
Jag har tvättid annars hade jag kunnat åka ner och ta en fristilssträcka…Frida och Calle.
Vad tar vi sen? Wassberg och Svan?
Tror jag inte. Är ju starkt att kliva fram när storfavoriten misslyckas. Sen gjorde ju inte övriga svenskor några överdrivet starka prestationer om man ser till vad de kan . Undantaget Linn då som gjorde det mycket bra. Och Jonna gjorde ju det bra men inte så sanslöst bra som förra VM. Tror de sa att Frida vann sin sträcka med iofs ? Men hon kunde varit ännu bättre.Hämta upp till ett silver är starkt.
Undrar om Norskorna tänker att dom vann pga fallet och inte på egna meriter?
Hur mycket kan Jonna ta in? Nu är det Weng, kanske 15-20s i bästa fall? Tror inte Jonna är i samma slag som i VM.
Skulle vara kul att se sträcktider.
Alla svenskor förutom Ebba vann sina sträckorSkulle vara kul att se sträcktider.
Ja det var så jag uppfattade det också. Ändå var kommentatorerna inne på att det hade blivit jämnt även utan fall och att Norge kanske hade vunnit ändå. Så det vore intressant att kunna kolla lite på tiderna.Alla svenskor förutom Ebba vann sina sträckor
Tror att skidan måste visas upp för tävlingsjuryn efter målgång. Enklare att göra det ifall den inte ligger i nåt dike nånstans.Funderade lite på varför hon bar den trasiga skidan med sig istället för att bara låta den ligga. Hade väl varit enklare att åka på en skida om hon åtminstone kunde staka med båda armarna?
Vilka delar av Svahns och Sundlings utförsteknik är det du har något att anmärka på och vad i så fall?Sverige behöver gå en grundkurs igen tror jag hur man står på ett par skidor utan och ramla...
I längdskidor ingår det att hålla sig på benen. Det hade Sverige en åkare som inte alls lyckades med idag och det kostade så mycket att Norge var klart före i mål.Hämta upp till ett silver är starkt.
Undrar om Norskorna tänker att dom vann pga fallet och inte på egna meriter?