Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
marr sa:Polaka Mugga med 50% deet
mtb565 sa:marr sa:Polaka Mugga med 50% deet
Får bara massa polska träffar, låter farligt :D. Vart köper du det?
Deet är samma ämne som i Mygga m fl. Själv kör jag en som heter Pyramid med 100% deet. Går inte åt mycket av den.. Fast det verkar inte vara ok att sälja över 50% inom EU längre.marr sa:mtb565 sa:marr sa:Polaka Mugga med 50% deet
Köpte två flaskor på decathlon i Warszawa igår. Oklart om jag vågar använda det. Får nog vara backup för riktigt jävliga dagar norröver :p
Rattnalle sa:Deet är samma ämne som i Mygga m fl. Själv kör jag en som heter Pyramid med 100% deet. Går inte åt mycket av den.. Fast det verkar inte vara ok att sälja över 50% inom EU längre.marr sa:mtb565 sa:marr sa:Polaka Mugga med 50% deet
Köpte två flaskor på decathlon i Warszawa igår. Oklart om jag vågar använda det. Får nog vara backup för riktigt jävliga dagar norröver :p
ForesterGuy sa:Permetrinbehandla kläderna.
ForesterGuy sa:Gamla varianten av Djungelolja och US622 var effektiv, fast det blev förbjudet att ha de båda verksamma ämnena i en och samma produkt...
Lainen sa:Överlägset bäst, även dyrast.
Köps på valfritt apotek...
https://www.bivet.nu/se/Produkter/handelsvaror/centaura.html
Lainen sa:Överlägset bäst, även dyrast.
Köps på valfritt apotek...
https://www.bivet.nu/se/Produkter/handelsvaror/centaura.html
Duger det åt US Army, så... ?mtb565 sa:ForesterGuy sa:Permetrinbehandla kläderna.
Farligt för vattenlevande organismer, neurotoxologiskt och hormonstörande låter ingen höjdare, fast det kanske är överdrivet? Tack för tipset hur som helst.
Jag har, av diverse skäl, ett par liter av vardera i ett skåp...mtb565 sa:ForesterGuy sa:Gamla varianten av Djungelolja och US622 var effektiv, fast det blev förbjudet att ha de båda verksamma ämnena i en och samma produkt...
Känns lite osäkert med produkter som är förbjudna inom EU, kan ju vara överdrivet dock.
Låter bli är väl att ta i. Det kliar bara inte.weldion sa:Det bästa är att låta myggen sticka dig som fan i början av sommaren, så låter de bli dig resten av sommaren.
Gratis och funkar.
weldion sa:Det bästa är att låta myggen sticka dig som fan i början av sommaren, så låter de bli dig resten av sommaren.
Gratis och funkar.
mtb565 sa:Myggorna älskar mig och jag får mängder med stick ute i skogen. Vad är det bästa myggmedel?