[OT] Nä, nu går jag och bajsar-tråden.

Jag vet i alla fall vart mitt bajs är.

Är tillbaka på jobbet nu när vädret blivit bra.... Det låg massor med intressant facklitteratur i postfacket. Perfekt mugg-läsning!

Trött efter debatten om tjejforumet, strävan efter tn tråd
som ligger mer i paritet med mitt sinneslag och min person är stor.

E-Beth ledde oss till något så mycket bättre!

Innan jag förtäljer någon av mina skithistorier efter resor i
mellanöstern vill jag att ni tittar på denna sida:

http://www.doodie.com/index.php?date=02132007&dir=f

mycket roliga animationer som lättar upp när man har punka.

I Japan är det ingen som hör dig när du skriker. [Kapten Klänning]

Varför hamnade jag i den här tråden egentligen? Jo, jag måste bara säga att wurstingtoaletten jag setat på hade 9 knappar 15 lysdioder och rumpvärme. Hade ingen kamera vid tillfället men här är min simpla rumstoa:
Tokyosept2007033.jpg ht=544

Skönt att denna tråd lever än. Har så mycket skitsnack att rapportera att jag helt enkelt känner mig förstoppad av info som vill ut. Får meddela nuvarande status istället. Den är okay, magen har kommit in i rätt tempo nu efter semestern. Skitnödig på förmiddagarna på jobbet, fint som snus.

Måste medge att den japanska varianten ser avsevärt mycket trevligare ut än
den turkiska motsvarigheten, som för övrigt endast är ett hål i golvet med
lite porslin omkring.

Syndade just på magrasets högborg, 2 chicken burgare och 2 cheese, snart lär
det alltså bubbla till och bli dags för en liten artighetsvisit i porslinsförrådet.

Live-rapport från högra skithuset för herrar i den övre servicestugan på Kinnekulle Camping:

Allt är sig likt, texten "Om jag skiter guld skulle ja dö" är fortfarande inristad i toapappershållaren under "I hate techno".

Bakfylleavföringen ramlade ut fort och fint men jag kommer behöva torka mig extra mycket är jag rädd.

Tabubelagt? Jag tycker det snackas skit i alla medier, på jobbet, hemma och framförallt på happy. Så, nä tabu är det inte.

Det är skitkul!

jag är mer förvånad än nöjd efter mina senaste sittningar, output är typ dubbelt så stort som input de senaste dagarna. vart kommer det ifrån? viktiga frågor man ställer sig under en arbetsdag.....

bigmollo skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag hade en riktigt bra sittning tidigare idag.
> Jag känner mig fortfarande nöjd.

På en sån här känner du dej ändå nöjdare...

Bilagor

• carbon-fibre-toilet.jpg
    carbon-fibre-toilet.jpg
    11.3 KB · Besök: 66
Jag lyckades med att lägga den ökända spökbajsen idag. Att bajsa men korven syns inte till i kröken, fulländar ni detta med en torkfri bajsning dessutom så berätta i tråden =)

Han gå på muggen i Viksjö-skolan idag innan start på Roslagsvåren. Hade inte varit kul att cykla 135km skitnödig.

Hade otur idag. Fick utföra mitt behovet hemma efter arbetet, helt oavlönat. Typiskt! Hoppas på bättring tills i morrn.

Måste bara säga; TACK jansson99 för skitguiden! Jag skrattar så att tårarna rinner och magen och käken krampar. Det är ju så sanslöst kul, varenda scenario känner man ju igen :-)

Tillbaka
Topp