Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
matteboy sa:När jag körde in i köerna på essingeleden.
NLC sa:Oscar sa:Idag när jag fick be om pepperoni på kebaben. Hur sjukt jobbigt kan det vara att lägga på bara?
För att man normalt sett har på feferoni?
Vernersson sa:När jag natten till igår vaknade för 7'e ggn och fick rusa till dass.
Då kände jag mig sanslöst kränkt och ovärdig pga magsjukan!
Detaljerna ska jag bespara er ;)
milnik sa:matteboy sa:När jag körde in i köerna på essingeleden.
+1^oändlighet
Inte nog att jag kränks av lukten av min koppling som sakta förstörs, men sen ska man betala en slant för vägtullen också... Och komma till jobbet en timme senare än om m an cyklade hemmifrån vid samma tidpunkt.
ostrand sa:Blev jäkligt kränkt på Starbucks nyss när till
"Baristan" läste mitt namn fel. Hur svårt kan det vara? C A N C E L L A R A!!
Vernersson sa:När jag natten till igår vaknade för 7'e ggn och fick rusa till dass.
Naka.H sa:Senast jag blev kränkt var när jag var runt 13 och cyklade till en kompis. På vägen dit kom jag ikapp en lång gubbe på en gammal herrcykel, cyklade ikapp och när jag drar ifrån så hänger han på jämsides så jag tänker att det är väl bara öka så blir han efter så jag cyklar fortare och fortare när jag ligger på mitt max tittar han ner på mej med ett leende sedan bara han drar så fort att jag blir kränkt.
Visar sej senare att det var Bernt Johansson som jag försökte lämna bakom mej.... funkade inte så bra....
Annars brukar jag inte bry mej så mycket att jag blir kränkt.
Nej.....Jeppe_E sa:Vernersson sa:När jag natten till igår vaknade för 7'e ggn och fick rusa till dass.
Kräkt, inte kränkt menar du väl?
Kikon sa:Idag blev jag kränkt på cykelvägen, jag fick lov att vända.
me.I.am sa:Naka.H sa:Senast jag blev kränkt var när jag var runt 13 och cyklade till en kompis. På vägen dit kom jag ikapp en lång gubbe på en gammal herrcykel, cyklade ikapp och när jag drar ifrån så hänger han på jämsides så jag tänker att det är väl bara öka så blir han efter så jag cyklar fortare och fortare när jag ligger på mitt max tittar han ner på mej med ett leende sedan bara han drar så fort att jag blir kränkt.
Visar sej senare att det var Bernt Johansson som jag försökte lämna bakom mej.... funkade inte så bra....
Annars brukar jag inte bry mej så mycket att jag blir kränkt.
:)
Arsozath sa:Kikon sa:Idag blev jag kränkt på cykelvägen, jag fick lov att vända.
Har du inga dubbdäck?
Konkret sa:Chickenrace!
Majbjörn sa:Kände mig allvarligt kränkt idag när jag var på sjukan för en koloskopiundersökning.
Dom kunde ju bjudit på en drink innan penetration kan man ju tycka.
Nu igen?Aliide sa:Rätt kränkt när jag 05:50 upptäckte att någon jävel sågat upp låset under natten och länsat cykelförrådet på precis allt. Kränkt över batteridrivna vinkelslipar.
(någon hade hört något under natten och undrat över vem som spydde så högt... var inte den enda som fått inbrott, samtligas lås avsågade)
Sam sa:jag betalar mer i skatt än vad någon av er har i inkomst
Mini_me sa:Mongoloidförskyld...min kropp kränker mig :(
Sam sa:När jag träffade en grupp från Nordisk Front i Göteborgs centrala delar. De tittade hotfullt på mig. Jag skrattade och lät meddela att "jag betalar mer i skatt än vad någon av er har i inkomst, och ni vill slänga ut mig ur landet? Vem är det som egentligen bidrar mest?" De är ett gäng söndagspippin som tyvärr inte vet bättre.
Mina föräldrar är ursprungligen från Mellanöstern.
tomcaten sa:Jag blev fetkränkt i mitt arbete en dag. Arbetar inom flyget och levererar varor till flygplanen, på en flight av ett norskt storbolag med riktig b**ch till kabinansvarig(jag var riktigt service-minded mot henne, berättade vad som var vad och gav det lilla extra)
Efter det kommer min chef och hämtar mig och berättar att jag måste prata med en poliskvinna! fan inte bra jag som fortfarande är på löst-kontrakt(vikariat) f**ta vad har jag gjort tänker jag?
Poliskvinnan säger att det gäller något som jag har levererat till ett av flygplanen, Fuck fuck fuck de måste legat ngt. misstänkt föremål i en av mina varor som jag inte vetat om. Nu rann svetten om mig.
P-kvinnan säger att kabinchfen anmält mig till polis för hon misstänkte mig vara påtänd!! Jag har absolut nolltolerans mot droger och dricker max 1 stark i veckan då jag kör bil så ofta och vill absolut inte riskera fastna i blås-kontroll så att jobbet ryker.
Så tack för den tänkte jag, efter lite samtal med p-kvinnan som var schysst sade hon att hon lägger ned ärendet. Hon såg på mig att det här var varesej ingen flummare eller rövare så det var schysst.
Chefen/cheferna backade mig med så det var cool. Mina arbetskamrater sade jag borde anmäla det som kränkande, det hade jag kanske gjort om jag varit fast-anställd för vad är det för j*vla dåre som skickar såna där anmälningar på folk! Så där kan man inte hålla på punkt.!