[OT?] Om nom nom nom (Random pics)

Denna fick mig att rysa till.

Bilagor

• 1285523887967.jpg
    1285523887967.jpg
    8.7 KB · Besök: 49
the_TnT skrev:
-------------------------------------------------------
> Om du äter Lady Gaga så kan Alfsomfan äta dig
> sedan, han har efterlyst kannibalkött en längre
> tid.

Inte för att äta! Bara för att bli av med människan.

Han borde ju ha mærkt nåt typ andra gången nær han næstan kom igenom dørren.
En aspirant till Darwin awards kanske?

Man ska ju inte skratta åt sånt hær men... jag gjorde det iaf :-)

Moaaahaha! Se upp för dårarna, dårarna stängs! fuck that jag ska in! AAAAAAAaaaaaaaaaa..aa.a aa.............a..rassel....pling..aaa....a *SMMMMACK*

Det verkar som majonnäs kan vara farligt för hälsan, i vart fall för utvärtes bruk?

Tre skadade i majonnäsburksolycka

Publicerat 2010-09-27 13:15

Polisen i Japan letar efter en lastbilschaufför sedan denne tappat sin last med majonnäsburkar på en av Tokyos många motorvägar i helgen. Tre personer skadades sedan en motorcykel, två lastbilar och fem personbilar krockat i den följande halkan.

Motorvägen korkade igen under fem timmar. Såsens ingredienser — ägg, vinäger och olja — är "halare och farligare än snö," säger Masaaki Miyazaki, polis i Hyogoprefekturen i Tokyo.
Källa: http://www.dn.se/nyheter/varlden/tre-skadade-i-majonnasburksolycka-1.1177664

BigPhil skrev:
> Simpanovic skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
>
> Vad hände till grabben?

Jag tänker på Jurassic Park och dasset!

BigPhil skrev:
> Simpanovic skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
>
> Vad hände till grabben?

Någon sådan elakartad flesh eating thingamabob bakterie. Verkar stökigt.

TBone skrev:
>
>
> "It's a bird in a bird in a bird in a bird in a
> bird in a pig. With bacon-croissant stuffing. And
> lots of bacon strips"

surprised.jpg

helt okej tycker jag. I paritet med följande recept av A. T. Raimbault, hämtat från http://hemmafru.taffel.se/2008/10/06/soba-med-kyckling-broccoli-och-pepparrot/

Tag en stor oliv, kärna ur den och fyll med en blandning av ansjovis, olivolja och kapris. Lägg oliven i en uppbunden och urbenad trädgårdssångare. Fyll därefter en fet ortolansparv med trädgårdssångaren. Fyll en urbenad lärka med ortolansparven. Fyll en urbenad trast med lärkan. Fyll en fet vaktel med trasten. Fyll en urbenad vipa med vakteln, sedan denne lindats in med vinlöv. Fyll en brockfågel med vipan. Fyll en fet, urbenad rapphöna med brockfågeln. Fyll en ung, urbenad och välhängd morkulla med rapphönan. Fyll en urbenad krickand med rapphönan rullad i rivebröd. Fyll en urbenad pärhöna med krickanden. Fyll en ung anka med den väl späckade pärlhönan. Fyll en urbenad och fet höna med ankan. Fyll en välhängd fasan med hönan. Fyll en urbenad och fet gås med fasanen. Fyll en kalkon med gåsen. Fyll en urbenad trapp med kalkonen.

Placera rätten i en gryta av lämplig storlek med lök tryfferad med kryddnejlikor, morötter, små skinktärningar, selleri, reseda, välkryddade baconstrimlor, peppar, salt, koriander och två vitlöksklyftor. Försegla grytans lock med deg och låt sjuda över livlig eld i tio timmar. Innan servering, tag bort degen och skrapa bort fettet om där finns något.

Tillbaka
Topp