Luthman Photography
Aktiv medlem
[OT ontåpikk] Äckligaste Pizzerian
Schreddan sa:Luthman Photography sa:Hep sa:Luthman Photography sa:Det har pågått en viss debatt i norrort huruvida pizzeria Lilla Valentina är bra eller anus. Jag har testat två ggr och menar att det är anus, andra boende har provat flera gånger och menar att det är bra.
Antingen har du ett bra anus eller haft otur på Lilla Vallentina. Jag är inte säker på att jag vill veta vilket.
Hur som helst är de helt ok på pizzor och riktigt bra på kebab. Ingen är bra på styggelsen kebabpizza.
Jag har käkat kebabrulle och vanlig pissa. Ingen har imponerat. Så måhända har jag haft otur. Men jag brukar använda mig av Il forno nu när vi inte bor 300meter från Kristorante längre.
Du har ätit på Vallentina två gånger, jag har ätit där sen det öppnade (1994?). Det är fortfarande stället jag åker till om det ska ätas svenne-pizza i Walléntuna. Fast det kan ju vara jag som har ett anus till mun då. Men att de skulle platsa i den här tråden, njaaaa...
Edit örton: jaja antalet gånger har inget med saken att göra, Ville mest visa att du har fel genom numerär överlägsenhet.
Eller har du bara vant dig vid deras pizzor? Lite som att man till slut tycker om kaffe och sen inte kan vara utan?
Men nej, så hiskeligt vidrig var den ju inte. Bara sämre än jag räknat med.
Senast ändrad: