[OT] Ortoped Lund / Malmö

Vad menar du, någon vettig ortopedklink eller person i området?
//Jöns
En läkare som kan knän. Eller något.

Min dotter har pajat sitt knä i Badgastein. SOS har fått hem henne. Skena och tar injektioner med blodförtunnande. På sig själv. Hon får ingen tid för röntgen. Vi vet inte om måste ta blodförtunnande eftersom ingen kan undersöka henne. Det kan ta flera v. i värsta fall. Hon går på kryckor.

Hon studerar till sjuksköterska. Ironin är total. Vården obefintlig.

Jag finner inte ord.

Senast ändrad:
SUS har väl ortoped? Om kliniken finns på MAS eller LUS går nog att läsa på 1177
Vi har gjort rätt mycket. Om man säger... Hon har varit på akuten 2 ggr. Vad trodde du?! ??

Första ggn i lördags fick hon aldrig berätta för kvinnan i receptionen. Hon blev i princip utskälld av dem. Läs omdömen på Google reviews om LUS...

Bästa ortopeden i skåne var åtminstone tidigare den på sjukhuset i Hässleholm. Kolla med dom. Men finns i Malmö också där dom skruvade ihop mitt ben.

Ta hem henne till Sthlm. Praktikertjänst Ortopedi Liljeholmen, super på knä och axlar. Kan möjligtvis kräva remiss från hem-region men skadar aldrig att ringa på försök. Väntetid på besök och vid behov diagnostisk artroskopi är lika med noll. Lycka Till!

Vi har gjort rätt mycket. Om man säger... Hon har varit på akuten 2 ggr. Vad trodde du?! ??

Första ggn i lördags fick hon aldrig berätta för kvinnan i receptionen. Hon blev i princip utskälld av dem. Läs omdömen på Google reviews om LUS...
Jag trodde inget, läste din fråga bara.
Men jotack, jag bor i den regionen fast ibland funkar det kanon. Och ibland inte...

Hör av dig till ortopedmottagningen på någon av orternas sjukhus. Det finns formulär att fylla i för den som skadat sig utomlands. Dessa bedöms av läkare och sen ordnas tid.
Akutmottagningarna vill inte ta emot folk som redan är bedömda/under behandling.

Tillbaka
Topp