Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Klappgröt?Visa bilaga 725417Smällkaramell? Rödtjut? Sprängd anka? Pangkakor? Dunderhonung? Granatäpple?
Vad menar dom? Jag har inte en susning!
Är det Trump jag ser nere till höger?
Jag upplevde det som tvärtom när jag bröt foten, blev ganska oförmögen.Jag funderade litet på löpet ovan: "Du måste vara rik om du bryter foten." Är orsaken till det, att man har för tung plånbok? Gucci-skor utan hålfotsinlägg? Snubblat i räntegapet?
Hade hon jobbat på narkosen hade hennes namn varit Eternellen.Bästa hjärnkirurgen på sjukhuset är dr Ellinor, men hon kallas Ellen, Skalp-Ellen.
- Vad du ser slank ut! Du måste ha gått ner i vikt.
- Ja, jag klämde ut några pormaskar igår.
Är inte det namnet mer passande om Ellen jobbat på radio eller teve?Hade hon jobbat på narkosen hade hennes namn varit Eternellen.
Det skulle det kunna vara men det hörs att du inte kan din Magnus och Brasse:Är inte det namnet mer passande om Ellen jobbat på radio eller teve?
Visst körde de en hel räcka Ellenskämt i sketchen Kirurgerna på skivan efter Varning för barn! Där figurerade Flygkaptenerna.Det skulle det kunna vara men det hörs att du inte kan din Magnus och Brasse:
Både skalpellen och eternellen nämns.
Gäller att kröka på ordentligt innan så man inte drabbas av abstinens efteråt.Starka grejer.
Visa bilaga 729331
"Pattolog."Det kan man ju fatta. Vem vill betraktas som död, när man kan bli förnärmad och då uppenbarligen lever?
Edit aja man kan tydligen leva och ändå få sina kroppsdelar undersökta av en patolog (typ vävnadsprover)
:)