Earlslick
Aktiv medlem
[OT] Pappaskämt, ordvitsar
Nä, sidan efter.Är det på ledarsidan?
Halvledarsidan.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nä, sidan efter.Är det på ledarsidan?
Funderar på att chippa in ett svar men kommer inte på nåt.Nä, sidan efter.
Halvledarsidan.
Är bilen trådlös?
Jag fick sladd på bilen igår.Ja, man behöver inte vara rädd för att få sladd
Du är väl född långt senare än dina syskon va? Studier visar att sladdbarn oftare har svårare att koppla.Nä nu får du förklara, jag kopplar inte.
Du är väl född långt senare än dina syskon va? Studier visar att sladdbarn oftare har svårare att koppla.
Jamen ändå, kudos till dig för att lägga ut ändåDe fikar så mycket att kaffe-koppar banorna etsas in i krets-loppet.
(fick inte riktigt till den)
Det är väl bara ännu högre pappafaktor om de är lite misslyckadeDe fikar så mycket att kaffe-koppar banorna etsas in i krets-loppet.
(fick inte riktigt till den)
Svart humor!Kaffe-koppartråden finns på ett annat ställe här i forumet: Där pågår en laddad och sömnlös diskussion!
Roligt nog fick jag fråga på ordspråket och just den bilden från en Chicago-vän, i lördags. Hon fick veta att det i huvudsak stämde, även om ordspråket från början är längre. Så undrade jag varför hon var nyfiken på det, om hon varit ute och åkt skridskor eller något.
På bilden ÄR det ju en ko på isen, så varför ser snubben så obekymrad ut?![]()
Kon och snubben står ju på ett snöblock som svävar strax ovanför isen.
Det är väldigt märkligt illustrerat
Shit pommes är sedan gammalt.Aftonbladet slår till...
Visa bilaga 733647
Edit: men de verkar inte ha fattat grej ned "shit, pom-fritt"....
Finns det svenskt kaffe på grisfesten?"i want some real american food - like french fries!"
känt citat från cykelfilmen breaking away![]()
Fortfarande fel dockShit pommes är sedan gammalt.
På vilket sätt?Fortfarande fel dock
Det ska ju rimma!På vilket sätt?
Men shit pommes (”tjitt påmmes”) är ju en lysande vidareutveckling, känd sedan åtminstone 80-talets slut!Det ska ju rimma!
Bajs french fries, direktöversättning med bibehållet rim.Det ska ju rimma!
Såg ett inlägg på sociala medier om att man funnit ett nytt största primtal. Men med tanke på hur många som delat det kan det ju knappast röra sig om ett riktigt primtal.