Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag undrar mest om det är Bock-stensture d.y. eller Bock-stensture d.ä.Läser en rubrik "Bockstensturen". Finns eller fanns det en bockstyrsman?
Aioli är inte smart utan en sörja som är nästan, men inte riktigt, helt olik vitlöksmajonnäs.Vilken är den smartaste såsen?
aioli
Ett bra motto: Den som väntar på nougat kan göra något annat under tiden.Den som måste vänta på nougat är inte choklad
Windows näst sista version, men ni slipper mer av detta.
Visa bilaga 790031Visa bilaga 790032Visa bilaga 790033Visa bilaga 790034
Ja fönstret blev vitt sen.Genomskinlig vits!
- Får jag låna lådbilen?Se upp för hålet!
Vilket håå
å
å
l
?
Nu är de klara i alla fall och torkar. Spröjs är svårt att måla, och uppe till vänster är det nästan omöjligt om man är högerhänt: Fummel, fummel! Bra pass för övrigt, och hela kroppen kommer i anspänning: Pulsvärden drygt 90 i snitt i 1 ½ timme.Ja fönstret blev vitt sen.
- Har du målat?
- Ja, så vitt jag vet.
Spelar ingen roll om du har lite tomt eller mycke tomt. På tomten är det rotavdrag som gäller.Kan man ha rutavdrag på fönster? Blir det inte lite tomt då?
Jag skötte trädgården åt en Rut, efternamn Ericsson. Hon var dock så gammal att avdrag på henne varit läbbigt.Spelar ingen roll om du har lite tomt eller mycke tomt. På tomten är det rotavdrag som gäller.
Vad gör en ut(t)e(r)låst utter?
Lägger du upp den på ”Instakaffe” eller?Sambon undra vad fan jag syssla med. "Tar en bild på dig med filter" svarade jag.
Visa bilaga 791800
Brun utan sol.Sambon undra vad fan jag syssla med. "Tar en bild på dig med filter" svarade jag.
Visa bilaga 791800