Waylost
Aktiv medlem
[OT] Pappaskämt, ordvitsar
Man skrattar ihjäl sig
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Man skrattar ihjäl sig
Hoppas bödeln repar sig.Man skrattar ihjäl sig
Högklassig ätteläggsdödare. ?Kom på en riktigt torr en nu men den framförs nog bäst muntligt.
Här är en gåta: Vet du vad om kommer eftet skämtett?
...
Skämt två!
Verkar lugnt om man är ekenkis, jag hade väl blivit varnad för hets mot folkgrupp igen.Vilken är Sveriges mest nazistiska stad?
-Siegtuna.
(Admin får väl redigera och varna mig om det anses för politiskt eller liknande.)
Är det inte rätt dött att jobba på en kyrkogård? Jag menar alla är så gravallvarliga. En annan sak jag har funderat på är varför de alltid frågar om den avlidne ska begravas i Kista? Jag bor ju i Skåne.Jag jobbade på en pastorsexpedition ett tag. Kantorn och jag kunde se hur kyrkogårdsvaktmästaren för var dag blev mer och mer liknöjd. Men, som jag sade till en arkeolog som inte fann vad han sökte: Det är inget att gräva ner sig för.
Är det inte rätt dött att jobba på en kyrkogård? Jag menar alla är så gravallvarliga. En annan sak jag har funderat på är varför de alltid frågar om den avlidne ska begravas i Kista? Jag bor ju i Skåne.
Så där väldigt livligt kan det väl aldrig bli, eftersom miljön kräver litet allvar. Men ibland ropade kanslisten till mig en trappa upp: "Nu har fru Andersson kommit!" Då hade någon lämnat en låda, med urna och aska.Är det inte rätt dött att jobba på en kyrkogård?
"Jag tar bilen, vi Suez snart".
Blir ännu roligare om man uttalar på norrländska. (Läker min gaffel?)Jag fick en massa roliga tankar och bilder i huvudet när jag läste den här rubriken här i forumet:
"Hjälp! Läcker min gaffel?"
Ser framför mig en kusin till den elektriska brödkniven. Den tryckluftsdrivna gaffeln.Jag fick en massa roliga tankar och bilder i huvudet när jag läste den här rubriken här i forumet:
"Hjälp! Läcker min gaffel?"
En bild jag fick framför mig var en dum batting som för första gången ska byta plastskeden mot kniv och gaffel: "Pappa, min gaffel läcker!"Ser framför mig en kusin till den elektriska brödkniven
"Nej pojke! Den läker!" svarade Rolf Lassgård medan han bredde ännu en messmörssmörgås.En bild jag fick framför mig var en dum batting som för första gången ska byta plastskeden mot kniv och gaffel: "Pappa, min gaffel läcker!"
Precis, två bagare och en smet.
Två stinkbomber och en smell!Precis, två bagare och en smet.
Sen såg han en till och ropade:Vad sa göteborgaren när han såg anakondan?
Enorm!
It's not the fart that kills.Två stinkbomber och en smell!