Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ne, det gäller bara att man gillar att gänga…Krävs att man är av ett visst snitt för att vara med.
Och de som bara muttrar får inte vara med?Krävs att man är av ett visst snitt för att vara med.
Nä, då kan det ta skruv ordentligt.Och de som bara muttrar får inte vara med?
Nu är skämten för skruvade.
Snart blir det gängkrig och då bultar moderatorerna på dörren.Nu är skämten för skruvade.
Verkligen, det verkar vara genomgående. Jag tänkte fråga om jag fick bjuda på något litet att bricka medan ni väntar, men det hade nog varit att gå på en nit…?Den som kom på nuvarande ämne har en skruv lös.
Inte i Filippinerna hoppas jag, för där ligger Manilla?Jag reste runt i sydost Asien i min ungdom. Först åkte vi till Thailand, sedan Burma och därefter vidare till Vietnam, sen gick vi o Laos.
Nedå, vi for vidare till Afrika, men det Angola inte dej..Inte i Filippinerna hoppas jag, för där ligger Manilla?
Jag reste runt i sydost Asien i min ungdom. Först åkte vi till (1) Thailand, sedan (2) Burma och därefter vidare till (3) Vietnam, sen gick vi o (4) Laos.
Inte i (5) Filippinerna hoppas jag, för där ligger Manilla?
Kom igen nu, jag förväntar mig minst 189 skämt till på det här temat!Nedå, vi for vidare till Afrika, men det (6) Angola inte dej..
www.discoveringtheplanet.com
Får de vara hur dåliga som helst?Kom igen nu, jag förväntar mig minst 189 skämt till på det här temat!
Hur många länder finns det i världen - Discovering The Planet %
Hur många länder finns det i världen. Det finns många sätt att räkna och olika organsiationer har också olika många på sina listor.www.discoveringtheplanet.com
Känns som vi har ett mönster att följa på -ien-länderna.Får de vara hur dåliga som helst?
På båten hem fick jag lära mig att en hink kallas ”pyts” på sjön, men väl hemma fick jag säga (7) Spanien.
Äh, så svårt är det inte.Jag hoppar in tidigt så jag kan ta ett (9) lettland.
Du vann! ?Passar på med ordlekarna innan jag återgår till mattelärarjobbet och börjar tänka italien..
Den rätta låga nivån :)Hon är inte bra för dig, det kommer bli ditt fall, jag tror hon är från...Honduras.
Apple ska lansera en produktlinje med vassbåtar. Första exemplaret av den nya iRan väntas säljas inom kortApple ska lansera en produktlinje med byggverktyg. Först ut är deras nya vattenpass, Irak.
Den fattade jag inte. Lust att förklara för en korkskalle?Apple ska konkurrera med twitter, helt utan fake News Isarael ??
Is realDen fattade jag inte. Lust att förklara för en korkskalle?