[OT] Pappaskämt, ordvitsar
Nivå Deluxe!Hörde precis om två tjuvar som snodde en almanacka..
Dom fick 6 månader var.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nivå Deluxe!Hörde precis om två tjuvar som snodde en almanacka..
Dom fick 6 månader var.
- Kyparn, det är en wobbler i mitt kaffe!?
www.instagram.com
Ja fast det var en hi-fi stereoanläggning av senaste snitt. Pc-n var knappt uppfunnen när den stripen tecknades. (Början på 80?)Påminner mig om Mad-teckningen, där en ung anställ på 1920-talet frågar sin chef vad han ska göra med persondatorn de fått in: "Lägg den på hyllan! Vi har en massa trattgrammofoner vi måste sälja först."
Har bantat hela vintern, nu ser jag ingen fett på min mage - skulle ha got till Späck Savers!Motsatsen till Viktväktarna - Späck savers
Äh, vad du väger är inte så viktigt.Har bantat hela vintern, nu ser jag ingen fett på min mage - skulle ha got till Späck Savers!
Tekniken kallas för tunghäfta.Vad använder man för material till piercing i munnen? Tungmetaller.
Vad använder man för material till piercing i munnen? Tungmetaller.
Tekniken kallas för tunghäfta.
Det var väl det Mika Myllylä mfl. använde, Sisu på påse?! ?ICA hade skyltar med reklam för diskmedlet Finish Power. Kunde det inte heta Sisu istället?
ICA hade skyltar med reklam för diskmedlet Finish Power. Kunde det inte heta Sisu istället?
Du är helt vilse.Visa bilaga 594787
Brutal ärlighet är väl typiskt vissa farsor?
Finns säkert någon som tummat på det…Tvåmeters tumstockar görs inte längre...
Eller som man säger på franska: du dör (tu meurs).Grund utanför Sahlgrenska sjukhuset: Tumör.
Fast hon överlevde väl …
Detaljer, detaljer!Fast hon överlevde väl …
-Varför tickar det så mycket här ute naturen?
-Vi är i urskogen..
Jag som trodde det var en klockren!-Varför tickar det så mycket här ute naturen?
-Vi är i urskogen..